تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1

استان البرز نیازمند هویت بخشی است

  • کد خبر : 16777
  • 05 بهمن 1392 - 18:04
استان البرز نیازمند هویت بخشی است

رئیس شورای شهر کرج گفت: استان البرز دارای معضلات و مشکلات بسیاری است که باید با رفع آنها به استان هویت ببخشیم.

 

به گزارش کمال مهر، محمود دادگو ظهر امروز در نشست مشترک اعضای شورای شهرستان‌ها و بخش‌های استان البرز اظهار داشت: با رفع مشکلات موجود در این استان علاوه بر توسعه بخشی به تمام شهرستان‌های استان البرز می‌توانیم هویت اصلی استان را نیز معرفی کرده و توانایی‌های البرز را به همگان نشان دهیم.

وی با اعلام این که رفع این معضلات همچنین در ارائه خدمات به مردم نیز موثر است تأکید کرد: رفع مشکلات موجود در سطح استان البرز نیازمند تعامل بیش از پیش مسئولان است.

رئیس شورای شهر کرج گفت: حمل و نقل عمومی، ترافیک، ترمینال‌ها و کمبود میادین میوه و تره بار و ….  را از مهمترین مشکلات موجود در استان ذکر و عنوان کرد: جمع‌آوری آب‌های سطحی، توسعه فضای سبز، ساخت و ساز حریم و محدوده، مسکن مهر، طرح جامع تفضیلی و … از مسائلی است که رسیدگی به آنها ضرورت دارد.

دادگو با بیان این که استان البرز دارای ظرفیت‌های بسیاری در حوزه‌های مختلف است، افزود: با تعامل دستگاه‌های اجرایی می‌توانیم مسائل مربوط به استان البرز را پیگیری و رفع کنیم.

*رفع مشکلات ترافیکی مهمترین خدمت به مردم است

رئیس شورای شهر رفع مشکلات ترافیکی را مهمترین خدمت به مردم در این استان عنوان کرد و ادامه داد: افزایش روزانه جمعیت در این استان می‌طلبد تا مسئولان چاره‌ای اساسی را برای رفع معضل ترافیک انجام دهند.

دادگو توسعه قطار شهری کرج را مهم ارزیابی کرد و گفت: تسریع در این پروژه می‌تواند بخشی مهمی از مشکلات مردم در زمینه ترافیک را مرتفع کند.

در ادامه این نشست نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مطالبات مردم در استان البرز باید با اولویت بندی‌ها مرتفع شود و مسئولان باید چتر حمایتی خود را به منظور ارائه خدمات بیشتر به مردم بگسترانند.

عزیز اکبریان بیان داشت: خدمت به مردم مهمترین وظیفه مسئولان است لذا هرگز نباید فراموش کنیم که هر چه بیشتر بتوانیم میزان رضایتمندی مردم را فراهم کنیم در انجام مسئولیت خود موفق‌تر خواهیم بود.

وی با اعلام این که استان البرز در مقایسه با سایر استان‌های کشور از قابلیت‌ها و توانایی‌های بسیاری برخوردار است، ‌خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی و دقت نظر مسئولان می‌توانیم از این ظرفیت‌ها به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم.

 

 

 

خبرگزاری فارس

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=16777

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x