تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
0

کمک صدها میلیون دلاری آمریکا به تکفیری‌ها/فحاشی شبکه‌های آمریکایی به برادران اهل تسنن

  • کد خبر : 16419
  • 04 بهمن 1392 - 7:19
کمک صدها میلیون دلاری آمریکا به تکفیری‌ها/فحاشی شبکه‌های آمریکایی به برادران اهل تسنن

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: آمریکا و متحدانش به تکفیری‌ها صدها میلیون دلار کمک مالی می‌کنند تا مقابل شیعیان و برادران اهل تسنن بایستند.

 

خبرگزاری فارس: کمک صدها میلیون دلاری آمریکا به تکفیری‌ها/فحاشی شبکه‌های آمریکایی به برادران اهل تسنن

 

به گزارش کمال مهر از مشهد،  سردار محمدرضا نقدی عصر امروز در افتتاحیه چهارمین نشست مداحان و شاعران نخبه کشور که در هتل نخل مشهد برگزار شد، اظهار داشت: مهم‌ترین نیاز امروز جهان اسلام وحدت است و کسانی که می‌خواهند با دلسوزی خدشه به این وحدت وارد کنند، باید بدانند صحنه‌هایی که ما امروز می‌شنویم ایشان به چشم دیدند، اما برای وحدت اسلام سکوت کردند.

وی ادامه داد: برادران اهل تسنن در جهان عکس امام خمینی(ره) را به دست داشتند و حتی در رکاب ایشان شهید شدند و امروز در گوشه و کنار کشور هزاران نفر از برادران اهل تسنن به فرمان امام(ره) به خیابان‌ها آمدند و شهید شدند که این اتفاق براساس وحدت روی داد.

* اسراییل و آمریکا دشمن ادیان توحیدی هستند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: امروز دشمن اساسی اسلام و همه ادیان توحیدی رژیم صهیونیستی و آمریکا هستند و امروز تکفیری‌ها را در سوریه حمایت و آموزش می‌دهند و صدها میلیون دلار به آنها کمک می‌کنند و تروریست شرق کشور را در شبکه‌های تلویزیونی خود قهرمان ملی می‌نامند و با او مصاحبه می‌کنند و این در حالی است که در همین کشور آمریکا شبکه‌هایی وجود دارد که علیه برادران اهل تسنن فحاشی می‌کنند.

سردار نقدی در پایان متذکر شد: جمهوری اسلامی ایران به عنوان تنها دولت شیعی دنیا که بر مبنای حاکمیت اسلام شکل گرفته است، به هزینه خود و به زبان‌های مختلف، شبکه ماهواره‌ای تأسیس کرد، اما آنها که حرف از آزادی بیان می‌زنند آن را قطع کردند.

وی یادآور شد: آمریکا و اسرائیل دشمنان اصلی اسلام و بشریت هستند و امروز کسی که منصب اهل‌بیت(ع) و ولایت همه بشر یعنی امام زمان(عج) را غصب کرده است، آمریکا است و ما باید برای اهل بیت(ع) با آمریکا بجنگیم، چراکه او غاصب امروز بشریت و ولایت است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در خصوص بحث نرمش قهرمانانه و مغالطه‌کاری‌های انجام شده، بیان داشت: برای دشمنی چون آمریکا ما باید ابتدا وی و ماهیت حکومتش را به خوبی بشناسیم؛ در ارتباط با این دشمن نباید از روی احساسات تصمیم بگیریم، بلکه باید با با شجاعت تصمیمات گرفته شود.

سردار نقدی اضافه کرد: تجربه ما در خصوص آمریکا این است که وی علیه ما در ۲۸ مرداد کودتا کرد و در ۲۱ بهمن ۵۷ نیز به دنبال کودتا علیه ملت و انقلاب ایران بود که با هوشیاری امام(ره) این کودتا شکست خورد و فردای آن روز انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و البته دولت آمریکا و متحدانش بعد از انقلاب اسلامی ملت ایران نیز کودتاهایی چون نوژه، قطب‎زاده و کودتای مخملی سال ۸۸ را طراحی کرد که سران آن با جرج سوروس دیدار کردند و هزینه‌های خود را از برخی کشورهای عربی دریافت کردند.

وی عنوان داشت: آنها دانشجویان ما را در ۱۶ آذر ۱۳۳۲ شهید کردند و کاپیتولاسیون را علیه ملت ایران تصویب کرده و ساواک را راه‌اندازی کردند که بسیاری از بزرگان ما در آن زندان‌ها شکنجه و حتی شهید شدند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان در خصوص اقدامات اقتصادی آمریکا علیه ملت ایران، اظهار کرد: آنها ثروت ملی ایران را غارت کردند و غارتی دزدانه نفتی در خارک با همراهی رژیم پهلوی داشتند و تحریم‌های مختلف اقتصادی را علیه ملت ایران انجام دادند و از همه ظرفیت‌های دیپلماتیک خود برای تحریم‎های اقتصادی استفاده کردند.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=16419

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x