تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1

نرم افزارهای کاربردی برای آخر هفته +دانلود

  • کد خبر : 16478
  • 04 بهمن 1392 - 8:18
نرم افزارهای کاربردی برای آخر هفته +دانلود

برنامه های کاربردی از جمله مهمترین اجزای تلفن های همراه هستند که به بخشی جداناپذیر از آن ها تبدیل شده اند. این نرم افزارها در مواقع ضروری به کمک ما می آیند.

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، تلفن های همراه دارای سیستم عامل های متفاوتی هستند. هر یک از این سیستم های عامل به برنامه های خودشان نیاز دارند تا به درستی اجرا شوند. این هفته نیز برنامه هایی را مخصوص تلفن های متفاوت برای دانلود قرار داده ایم.کرنومتر حرفه ای – آی او اس

Chronograph یک کرنومتر و زمان سنج حرفه ای برای گوشی های هوشمند اپل می باشد . زمان شما را می تواند با کمترین واحدهای زمان یعنی یک صدم ثانیه محاسبه کند و با استفاده از کنترل های ساده ، تایم را اندازه گیری کنید . این برنامه قابلیت تغییر ظاهر کرنومتر را نیز به شما می دهد . برای اجرای این برنامه ، نیازمند نسخه ۴٫۰ سیستم عامل iOS می باشید .

برای دانلود این برنامه اینجا را کلیک کنید.

کیبورد شستی – آندروید

Thumb Keyboard v.4.3.6.1 – این فایل apk صفحه کلیدی زیبا و انعطاف پذیر برای گوشی ها و تبلت های آندروید می باشد که جدیدترین نسخه آن با آندروید ۴ نیز سازگاری کامل دارد . این برنامه توانسته در ۲ سال متوالی جزء لیست برنامه های ضروری گوشی های آندروید باشد . با این صفحه کلید می توانید بسیا راحت تر متن های خود را در هرکجای گوشیتان تایپ کنید که با داشتن ۲۵ تم جذاب و زیبا ، می تواند برای هر سلیقه ای قابل استفاده باشد . برای استفاده از این برنامه نیازمند آندروید ۲٫۲ و بالاتر هستید .

پیش شماره تمام شهر ها – جاوا

این نرم افزار پیش شماره تمام شهرها و روستاهای ایران را در خود دارد و می توانید به تفکیک نوع شماره ها و جستجو در میان آنها به راحتی پیش شماره ی مورد نظر خود را پیدا کنید و یا بفهمید شماره ی مورد نظرتان متعلق به کدام شهر می باشد. فرمت این برنامه جاوا می باشد و روی اکثر گوشی ها قابل نصب است .

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=16478

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x