تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

زنگنه، چیت‌چیان و قاضی‌زاده به مجلس احضار شدند

  • کد خبر : 16410
  • 04 بهمن 1392 - 7:11
زنگنه، چیت‌چیان و قاضی‌زاده به مجلس احضار شدند

وزرای نفت، نیرو و بهداشت هفته آینده برای پاسخگویی به سؤالات تعدای از نمایندگان مجلس به کمیسیون‌های انرژی و بهداشت می‌روند.

 

خبرگزاری فارس: زنگنه، چیت‌چیان و قاضی‌زاده به مجلس احضار شدند

 

به گزارش خبرنگار پارلمانی کمال مهر، اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی یکشنبه هفته آینده با تشکیل جلسه‌ای پس از بررسی آخرین اخبار و اطلاعات واصله، لایحه یک‌شوری نحوه برخورد با استفاده‌کنندگان غیرمجاز از آب، برق، تلفن، فاضلاب و گاز را مورد رسیدگی قرار می‌دهد.

همچنین قرار است لایحه یک‌شوری اساسنامه انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری انرژی (ساتبا) با حضور مسئولان وزارتخانه‌های نیرو و دادگستری، معاونت نیروی انسانی رئیس‌جمهور و معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور مورد رسیدگی قرار گیرد.

بررسی طرح یک‌شوری حمایت از صنعت برق کشور با حضور مسئولان وزارت نیرو و معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور از دیگر دستور کارهای این کمیسیون است.

حمید چیت‌چیان وزیر نیرو هفته آینده برای پاسخگویی به سؤالات سیدحسین نقوی نماینده ورامین، امید کریمیان نماینده مریوان و زهره طبیب‌زاده نماینده تهران در کمیسیون انرژی پارلمان حاضر می‌شود.

بیژن زنگنه وزیر نفت نیز به منظور پاسخگویی به پرسش‌های زهره طبیب‌زاده نماینده تهران و مؤید حسینی‌صدر نماینده خوی به این کمیسیون فرخوانده شده است.

کارگروه فروش نفت کمیسیون انرژی دوشنبه آتی به بررسی توان‌بخش خصوصی در فروش نفت با حضور مسئولان وزارت نفت می‌پردازد و کارگروه اساسنامه شرکت ملی نفت ایران روز سه‌شنبه رسیدگی به پیش‌نویس اساسنامه شرکت ملی نفت ایران را ادامه می‌دهد.

اعضای کمیسیون بهداشت و درمان یکشنبه هفته بعد گزارش مسئولان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشک در زمینه میزان آنروگرافی انجام شده در کشور را استماع می‌کنند.

استماع گزارش رئیس دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی درباره برنامه‌های آتی دانشگاه نیز در دستور کار این کمیسیون قرار دارد.

قاضی‌زاده‌هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی سه‌شنبه هفته آینده به منظور پاسخگویی به سؤال مشترک جعفر قادری نماینده شیراز و محمدحسن دوگانی نماینده فسا، همچنین پرسش‌های مقداد نجف‌نژاد نماینده بابلسر و فریدون‌کنار، محمدمهدی برومندی نماینده مرودشت، ناصر موسوی‌لارگانی نماینده فلاورجان، عبدالکریم جباری نماینده میناب و جلیل جعفری نماینده خلخال و کوثر در کمیسیون بهداشت و درمان حاضر می‌شود.

همچنین وزیر بهداشت و سایر مسئولان این وزارتخانه درباره راهکارهای اتخاذ شده در جهت جلوگیری از دریافت‌های خارج از تعرفه برخی از پزشکان هفته آتی در کمیسیون بهداشت و درمان گزارش می‌دهند.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=16410

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x