تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
0

امام جمعه چهارباغ : نشست ژنو ۲ یک دیپلماسی فرمایشی است

  • کد خبر : 16596
  • 04 بهمن 1392 - 21:38
امام جمعه چهارباغ : نشست ژنو ۲ یک دیپلماسی فرمایشی است

امام جمعه چهارباغ گفت:در نشست ژنو ۲ یک دیپلماسی فرمایشی حاکم است در حالی که این مردم سوریه هستند که باید برای آینده کشور خود تصمیم بگیرند.

گروه استانی«کمال مهر»؛حجت الاسلام والمسلمین قادر محمدی در خطبه های نماز جمعه این هفته چهارباغ با اشاره به دعوت شدن ایران در کنفرانس ژنو۲ و پس گرفتن این دعوت اظهارداشت:رفتار دبیرکل سازمان ملل متحد در پس گرفتن دعوت خود از جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در نشست ژنو ۲ تاسف بار بود.

وی افزود:حضور جمهوری اسلامی ایران در این نشست نقش تاثیرگذاری در حل بحران کشور و مردم سوریه داشت و به همین دلیل کشورهای استکباری و گروههای تکفیری با فشار به دبیر کل سازمان ملل مانع حضور کشور ما شدند.

حجت الاسلام محمدی با اشاره به فرمایشات رهبرمعظم انقلاب در کنفرانس وحدت اسلامی خاطرنشان کرد: اسلام همواره مسلمانان را به وحدت دعوت کرده و رسیدن به عزت و قدرت آنها، تنها در سایه وحدت میسر می شود.

حجت الاسلام محمدی خاطرنشان کرد: کشورهای حامی تروریست هیچگاه فکر مردم سوریه نبوده و نیستند و تنها منافع خود را مد نظر دارند.

امام جمعه چهارباغ در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص برگزاری هر چه با شکوهتر جشن های مردمی گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی تاکید کرد :ایام دهه فجر، فرصت مناسبی است که دلایل به وقوع پیوستن انقلاب و علل پایداری آن و نقش بی بدیل بنیانگذار جمهوری اسلامی برای نسل های بعد از انقلاب، معرفی و مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد:ایام الله دهه فجر نقطه عطف انقلاب شکوهمند اسلامی بوده و بدین منظور ادارات با همکاری مردم همیشه در صحنه در جهت برپایی جشنی بزرگ تلاش خواهند کرد.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=16596

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x