تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
0

کشف سرنخ‌های مناسب از انفجار تروریستی مقابل سفارت ایران در بیروت

  • کد خبر : 16446
  • 04 بهمن 1392 - 7:52
کشف سرنخ‌های مناسب از انفجار تروریستی مقابل سفارت ایران در بیروت

سفیر ایران در لبنان گفت: پس از ماجدالماجد، جمال دفتردار که از افراد برجسته همین مجموعه بوده دستگیر شده و سرنخ‌های خوبی به‌دست آمده است.

 

 

 

کمال مهر:”غضنفر رکن‌آبادی” سفیر ایران در لبنان  درباره پیگیری پرونده انفجار تروریستی مقابل سفارت کشورمان در بیروت گفت: پس از وقوع حادثه ظرف کمتر از ۲۴ ساعت هویت عاملان انتحاری کشف و در فاصله حدود یک ماه “ماجد الماجد” طراح، مدیر، مجری و برنامه‌ریز این اقدام تروریستی دستگیر شد که پس از مدتی فوت کرد.

وی تصریح کرد: پس از ماجدالماجد، جمال دفتردار که از افراد برجسته همین مجموعه بوده دستگیر شده و سرنخ‌های خوبی به‌دست آمده است.

سفیر ایران در لبنان اظهار داشت: با توجه به همکاری‌های بسیار مطلوبی که دستگاه‌های ذی‌ربط لبنان با سفارت، گروه‌های کار‌شناسی و هیئت‌های تحقیق کشورمان داشتند امیدواریم در آینده به سرنخ‌های بهتری در ارتباط با عوامل پشت پرده این موضوع به صورت مستدل و مستند دست پیدا کنیم.

وی درباره سفر هیئت قضایی کشورمان به لبنان بیان داشت: هیئت قضایی کشورمان با کلیه افراد و دستگاه‌های ذیربط لبنان ارتباط برقرار و این هیئت رضایت خود را از روند پیگیری پرونده اعلام کرده است.

رکن‌آبادی در پایان خاطرنشان کرد: پرونده تروریستی انفجار مقابل سفارت کشورمان در بیروت هم‌اکنون مراحل تحقیق را می‌گذراند و امیدواریم نتیجه نهایی هرچه زود‌تر مشخص شود.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=16446

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x