تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
0

مشکلات کارگران کارخانه‌های استان البرز رصد می‌شود

  • کد خبر : 16354
  • 03 بهمن 1392 - 10:06
مشکلات کارگران کارخانه‌های استان البرز رصد می‌شود

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری البرز گفت: به منظور پیشگیری از ایجاد معضل یا چالش‌های احتمالی برای کارگران کارخانه‌های مستقر در استان، مشکلات کارگران رصد می‌شود.

 

به گزارش کمال مهر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری البرز، پرویز کوثری بر شناسایی و رفع مشکلات واحدهای کارگری تأکید کرد و افزود: خودکفایی کشور در با فعالیت‌های مسئولانه کارگران و تعامل مثبت و سازنده مدیران واحدهای تولیدی رقم می‌خورد.

وی ادامه داد: در این راستا کارگران و کارفرمایان نقش کلیدی در توسعه و پیشرفت کشور بر عهده دارند و باید بیش از پیش به مسائل آنان توجه شود.

*اشتغالزایی از اولویت‌های دولت است

این مسئول با بیان اینکه اشتغالزایی از جمله اولویت برنامه‌های دولت به شمار می‌رود، یادآور شد: کمیسیون کارگری با رویکرد حل مشکلات محیط‌های کارگری به دنبال حفظ ثبات و تعامل در زمینه اشتغال است و باید با رویکردی منطقی و هماهنگی بین کارگر و کارفرما مشکلات این بخش را برطرف کرد.

کوثری همچنین به بررسی مشکلات واحدهای تولیدی اشاره کرد و گفت: فرایند کار باید به نحوی برنامه‌ریزی شود تا لیست واحدهای مشکل‌دار بالای ۵۰ نفر کارگر و ارائه آنها به ادارات کل صنایع و تعاون، کار و رفاه اجتماعی و فرمانداری‌های تابعه، مشکلات این قشر شناسایی و برای حل مسائل آنان تدابیر لازم اخذ شود.

وی افزود: بر اساس تصویب‌نامه هیئت وزیران شهرک‌های صنعتی سیمین دشت و هشتگرد به عنوان شهرک‌های صنعتی غیردولتی شناخته شده و تابع مقررات حاکم بر شهرک‌های صنعتی است.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=16354

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x