تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
2

مرغ سوخاری شکلاتی! +عکس

  • کد خبر : 16223
  • 03 بهمن 1392 - 7:41
مرغ سوخاری شکلاتی! +عکس

یک رستوران جدید در کالیفرنیا ایده ای خلاقانه را برای غذای ویژه خود انتخاب کرده است و دو خوراکی هوس برانگیز را باهم ترکیب کرده است.

به گزارش گروه خواندنی های کمال مهر، خوراکی های بسیاری در دنیا هستند که انسان ها به آن علاقه دارند ولی در این میان تعدادی به گونه ای خوشمزه هستند که کمتر کسی می تواند به آن ها نه بگوید. دو تا از خوراکی های هوس از برانگیزی که در دنیا وجود دارد مرغ سوخاری و شکلات هستند.

یک رستوران جدید در کالیفرنیا ایده ای خلاقانه را برای غذای ویژه خود انتخاب کرده است و دو خوراکی هوس برانگیز بالا را با هم ترکیب کرده اند. این رستوران مرغ سوخاری های خاصش را با شکلات سرخ می کند تا محبوب ترین غذای دنیا را سرو کرده باشد.

“آدام فلشمن” مدیر و مبتکر این طرح است که در مورد ایده خود می گوید: این مرغ ها بسیار محبوب شده اند زیرا همه شکلات و مرغ را دوست دارند پس عاشق این غذای ما خواهند شد. ما ابتدا مرغ ها را در شکلات غرق می کنیم و سپس سرخشان می کنیم.

این رستوران در هفته اول گشایش، روزانه بیش از ۵۰ مرغ سرو کرده است و همین نشان می دهد که بسیاری به این خوراکی علاقه پیدا کرده اند. البته عده ای هم این رستوران را منع کرده اند زیرا ترکیب مرغ و شکلات می تواند در برخی شرایط بسیار خطرناک هم باشد.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=16223

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x