تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1

کم‌کاری در میان مدیران استان البرز ممنوع

  • کد خبر : 16064
  • 02 بهمن 1392 - 13:21
کم‌کاری در میان مدیران استان البرز ممنوع

استاندار البرز با بیان این‌که رشد و توسعه استان نیازمند مسئولانی فعال و پویاست، گفت: با هر گونه کم‌کاری مسئولان برخورد می‌شود.

سیدطاهر طاهری اظهار کرد: مسئولان در ادارات و سازمان‌های این استان باید پویایی لازم را داشته باشند و با تلاش مضاعف در مسیر توسعه و آبادانی البرز گام بردارند.

وی یکی از مهم‌ترین اقداماتی که باید در این استان انجام داد را شناسایی کمبودها و معضلات دانست و افزود: با شناسایی کمبودهای موجود می‌توانیم با اولویت‌بندی‌های مناسب و دقیق در مسیر رفع آنها گام برداریم.

این مسئول با تأکید بر این‌که باید از ظرفیت‌های موجود در شهرستان‌های مختلف این استان بهره برد، خاطرنشان کرد: البرز دارای ظرفیت‌های ارزشمندی است که با استفاده بهینه از این منابع می‌توانیم در مسیر توسعه استان گام برداریم و در آینده شاهد رشد همه‌جانبه البرز باشیم.

استاندار البرز در بخش دیگری از سخنان خود به ایام‌الله دهه فجر اشاره کرد و ادامه داد: برنامه‌های این ایام باید باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود.

طاهری تصریح کرد: انتقال ارزش‌های انقلاب به نسل امروز باید از مهم‌ترین اهداف برگزاری این برنامه‌ها باشد و پیام‌های بسیار آموزنده‌ای را برای نوجوانان و جوانان به دنبال داشته باشد.

وی با بیان این‌که امروز دشمنان در نظر دارند تا اهداف و آرمان‌های انقلاب را مورد هجمه و حمله قرار دهند، تأکید کرد: هجمه‌های دشمنان به این انقلاب پایانی ندارد لذا باید هوشیارانه و آگاهانه در برابر این توطئه‌ها ایستادگی کنیم.

استاندار البرز خاطرنشان کرد: برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر باید به گونه‌ای باشد که علاوه بر انتقال ارزش‌های انقلاب به نسل امروز بتواند مخاطبان بسیاری داشته باشد.

وی حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه را خواستار شد و از مردم همیشه در صحنه استان البرز خواست تا بار دیگر با حضور میلیونی خود برگ تازه‌ای را در افتخارات استان به ثبت برسانند.

 

 

 

فارس

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=16064

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x