تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
2

برگزاری جشنواره بزرگ ژیمناستیک کاران ساوجبلاغ

  • کد خبر : 16005
  • 02 بهمن 1392 - 9:30
برگزاری جشنواره بزرگ ژیمناستیک کاران ساوجبلاغ

جشنواره بزرگ و زیبای ژیمناستیک کاران ساوجبلاغ با حضور مسئولین شهرستان و استان و جمعی از خانواده های علاقمند در ساوجبلاغ برگزار شد .

به گزارش کمال مهر و به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان ساوجبلاغ؛ این جشنواره در سالن ژیمناستیک شهر هشتگرد با حضور حدادی فرماندار ساوجبلاغ ، عقبایی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ، تشکر رئیس هیات استان البرز و جمعی از خانواده های علاقمند ورزشکاران ، مربیان و اعضاء هیات رئیسه استان و شهرستان برگزار شد .
در این جشنواره فرماندار ساوجبلاغ ضمن ابراز خرسندی از حضور در بین ورزشکاران نونهال و خردسال و برنامه های دیدنی آنها ، ورزش را عامل پیشرفت روح و جسم انسان خواند و ورزشکاران حاضر را به ادامه فعالیتهای ورزشی و احترام به یگدیگر و به پدر و مادر تشویق کرد.
تشکر رئیس هیات ژیمناستیک استان البرز نیز در سخنان خود لزوم وجود سخت افزار های مناسب و استاندارد را در کنار نرم افزارهای ورزشی را مطرح نمود و به کلیه هنر جویان ژیمناستیک کار قول ۴ دوره تمرین در سالن خانه ژیمناستیک ملاصدرا را داد.

قهرمانی کاراته کا ساوجبلاغی در مسابقات کشوری
کاراته کای ساوجبلاغی موفق به کسب مقام قهرمانی مسابقات کشوری شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان البرز و به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان ساوجبلاغ؛ مسابقات قهرمانی کشور سبک شیتوریو(شیتوکای) کاراته با عنوان جام و لایت در سالن کبکانیان تهران و دررده سنی بزرگسالان برگزار شد .
در این رقابتها ۱۰۰ شرکت کننده در قالب ۱۶ تیم به رقابت پرداختند که از تیم ساوجبلاغ بیژن پایدار در کاتای انفرادی به مربیگری عبدالحسین پایدار موفق شد حریفان خود را مغلوب ساخته و به مقام قهرمانی دست یابد .

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=16005

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x