تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

سناریوی دروغین مرد ۸۰ ساله برای قتل همسرش

  • کد خبر : 15749
  • 01 بهمن 1392 - 8:00
سناریوی دروغین مرد ۸۰ ساله برای قتل همسرش

مرد ۸۰ ساله که همسر خود را خفه کرده بود پس از محاکمه در دادگاه کیفری به پرداخت دیه محکوم شد.

 

 

به گزارش خبرنگار حوادث کمال مهر، مهر ماه سال گذشته مردی با تماس با پلیس از قتل همسرش خبر داد. در ادامه تیمی از کارگاهان پلیس آگاهی در محل جنایت در خیابان نبرد حاضر شدند.

در بررسی‌های اولیه مشخص شد مقتول زن ۶۸ ساله‌ای به نام فاطمه است که بر اثر خفگی جان خود را از دست داده بود. همسر ۸۰ ساله زهرا در بازجویی‌های اولیه اظهار داشت: نیمه‌های شب دو مرد نقاب‌دار وارد خانه ما شدند آنها از همسرم خواستند هرچه طلا دارد تحویل دهد زهرا مقاومت کرد و سارقان نقاب‌دار او را خفه کردند بعد هم بدون هیچ سرقتی گریختند.

ماموران سپس به بررسی محل سرقت پرداخته و متوجه شدند هیچ آثاری از ورود به زور بر روی در مشاهده نمی‌شود. تیم جنایی که به متوجه تناقض گویی‌های همسر مقتول به نام احمد شده بودند وی را برای تحقیقات به اداره آگاهی منتقل کرده بودند که مرد ۸۰ ساله سرانجام لب به اعتراف گشود و به قتل همسرش اقرار کرد.

احمد در بازجویی‌ها گفت: شب حادثه متوجه شدم ۳۰۰ هزار تومان از پول‌هایم کم شده است سر این موضوع با زهرا درگیر شده که او شروع به داد و فریاد کرد من هم برای اینکه همسایه‌ها متوجه درگیری ما نشوند مقابل دهانش را گرفتم و وقتی به خودم آمدم زهرا خفه شده بود به خاطر اینکه از قصاص می‌ترسیدم به دروغ ادعا کردم مردان نقاب‌دار او را کشتند.

با تکمیل تحقیقات پرونده برای محاکمه به شعبه ۷۱ دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد که متهم در جلسه محاکمه ادعا کرد قصد کشتن همسرش را نداشته و فقط می‌خواسته جلوی دادوفریاد او را بگیرد.

فرزندان مقتول نیز در جلسه دادگاه پدر خود را بخشیدند. قاضی عزیرمحمدی رئیس شعبه ۷۱ دادگاه کیفری و ۴ قاضی مستشار پس از دفاعیات متهم و بررسی پرونده احمد را به اتهام قتل شبه عمد به پرداخت دیه محکوم کردند.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=15749

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x