تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

تلاش می کنم در سال ۲۰۱۴ بهترین کشتی گیر جهان شوم/ دوست دارم رسول خادم همیشه کنار کشتی باشد

  • کد خبر : 15830
  • 01 بهمن 1392 - 9:49
تلاش می کنم در سال ۲۰۱۴ بهترین کشتی گیر جهان شوم/ دوست دارم رسول خادم همیشه کنار کشتی باشد

دارنده مدال برنز مسابقات جهانی ۲۰۱۳ بوداپست گفت:درسالی که گذشت بین سه نفر برتر جهان بودم و از این پس با همه وجود تلاش می کنم تا درپایان سال ۲۰۱۴ میلادی به عنوان بهترین کشتی گیر وزن خودم شناخته شوم.

مسعود اسماعیل پور در گفتگو با خبرنگار ورزشی کمال مهر ضمن بیان این مطلب افزود:پس از پایان مسابقات جهانی ۲۰۱۳ با استراحتی کوتاه تمرینات خود را ادامه دادم و در زمانی هم که رقابتهای لیگ برگزار می شد در اردوی تیم ملی حضور داشتم.
وی درباره وضعیت فعلی خود گفت:خوشبختانه به لحاظ جسمی شرایط نسبتا خوبی دارم پس از برگزاری اردوهای زمستانی هم اکنون تمرینات پر فشار تری را زیر نظر کادر فنی دنبال می کنم و به امید خدا تا مسابقات جام جهانی به وضعیت مطلوب خواهم رسید.ضمن آنکه با صلاحدید کادر فنی در جام جهان پهلوان تختی که ۱۷ ماه جاری برگزار می شود نیز شرکت خواهم کرد.
اسماعیل پور در پاسخ به این سوال که پس از شندیدن مرگ بسیک کودوخوف روس چه احساسی داشته اظهار اشت:من واقعا از شندین این خبر متأثر شدم ،در المپیک لندن وقتی کشتی من با کودوخوف تمام شد او گفت دیگر توانی برای ادامه مبارزات بعدی ندارد.درست است این قهرمان روسی اصلی ترین رقیب من بود اما باور کنید تا همین حالا باورم نمی شود که وی از دنیا رفته و از این اتفاق واقعا ناراحت هستم.
دارنده چندین مدال رنگارنگ در آسیا در خصوص انتخاب رسول خادم به عنوان رئیس جدید فدارسیون کشتی گفت: همیشه و همه جا گفته ام که دکتر رسول خادم انسان بزرگی است،من به او وابستگی زیادی دارم. به نظر من انتخاب رسول خادم به عنوان رئیس فدارسیون کشتی بهترین اتفاقی بود که برای کشتی ایران افتاد.
وی در پاسخ به این سوال که از رئیس جدید فدراسیون کشتی چه انتظاری دارد گفت: من از رسول خادم توقع دارم که تحت هر شرایطی کنار کشتی باشد واهالی این رشته را تنها نگذارد.
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=15830

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x