تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

راهکاری برای ورزش در خانه های کوچک

  • کد خبر : 15650
  • 30 دی 1392 - 21:49
راهکاری برای ورزش در خانه های کوچک

اگر به دنبال یک ورزش راحت می گردید که بیش از ورزش های دیگر می توانند بدن شما را پرورش دهد هیچ چیز به مانند طناب کارآمد نیست. این ورزش را می توانید در خانه های کوچک به راحتی انجام دهید.

به گزارش گروه خواندنی های کمال مهر، چند سالی است که خانه ها کوچک و کوچک تر می شوند و دیگر نمی توان مانند گذشته ها در آن آزادی عمل داشت. یکی از مهمترین مواردی که همراه با خانه های کوچک به وجود می آید کمبود فضا برای ورزش کردن است.

**طناب : اگر به دنبال یک ورزش راحت می گردید که بیش از ورزش های دیگر می توانند بدن شما را پرورش دهد هیچ چیز به مانند طناب کارآمد نیست. یک طناب نهایت قیمتش ۵ هزار تومان است اما اگر روزانه ۱۰ دقیقه از آن استفاده کنید به مانند روزانه یک ساعت کوهنوردی انرژی از شما خواهد گرفت.

** دمبل : چند دمبل با وزن های مختلف خریداری کنید. این وسیله حجم کمی از فضا را اشغال می کند در حالی که می توانید به کمک آن بیش از ۳۰ نوع نرمش مختلف را انجام دهید. استفاده از دمبل اگر درست باشد تمامی عضلات بدن شما تقویت خواهد شد.

** دوچرخه ثابت : این وسیله کمی گران است اما می تواند سال های به عنوان یک وسیله همه فن حریف در خدمت خانواده شما باشد. دوچرخه های ثابت امروزی با سیستم های پیشرفته تمامی تغییرات بدن شما را در همان لحظه به شما می گوید.

** دراز نشست : ورزشی با فواید فراوان برای آن هایی که شکم دار هستند. اگر از چربی های شکمی رنج می برید بهترین گزینه دراز نشست است. امروزه دستگاه هایی نیز برای آن وارد بازار شده است کهالبته نتیجه کار با آن به درستی ثابت نشده است.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=15650

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x