تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1

رئیس سازمان بسیج مستضعفین:آمریکا از وحدت مسلمانان وحشت دارد

  • کد خبر : 15401
  • 30 دی 1392 - 11:44
رئیس سازمان بسیج مستضعفین:آمریکا از وحدت مسلمانان وحشت دارد

راه‌اندازی شبکه‌های ماهواره‌ای علیه شیعه و اهل سنت و تجهیز گروه‌های وهابی تکفیری و سلفی برای کشتار مردم مسلمان از اقدامات آمریکا برای بر هم زدن وحدت بین امت اسلامی و نیز جلوگیری از گسترش اسلام است.

گروه سیاسی کمال مهر؛رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در جشن بزرگ مردمی و همایش وحدت که با حضور اقشار مختلف مردم شیعه و اهل سنت گنبدکاووس برگزار شد، ترس و هراس آمریکا از وحدت بین مسلمانان و گسترش اسلام را عاملی مهم در اقدامات جنایتکارانه شیطان بزرگ علیه مسلمانان ذکر کرد.

سرتیپ محمدرضا نقدی اظهار داشت: در جمهوری اسلامی همه اقوام و مذاهب اسلامی با وحدت و مودت زندگی می‌کنند و این وحدت و دوستی باید الگوی دیگر کشورهای اسلامی نیز قرار گیرد.
وی با اشاره به درگیری و کشتار مردم بی‌دفاع برخی کشورهای اسلامی توسط گروه‌های وهابی تکفیری و سلفی گفت: این کشتارهای غیرانسانی که با حمایت مستقیم آمریکا، انگلیس و اسرائیل و به نام اهل سنت انجام می‌شود، نقشه شوم این کشورها برای ایجاد اختلاف بین مسلمانان است.
نقدی بر هم زدن وحدت امت اسلامی، معرفی دین اسلام به عنوان دین خشن برای جلوگیری از گسترش اسلام و بیداری اسلامی را از اهداف شوم این کشورها دانست و افزود: آمریکا و دوستانش بدانند که این اقدامات نه مورد قبول شیعه است و نه مورد قبول اهل سنت بلکه سبب وحدت و اتحاد بیشتر مسلمانان می شود.
نقدی همچنین گفت: اگر دشمنان هزاران بار به نام اهل سنت زیر پای زائران شیعه بمب منفجر کنند و یا به نام شیعه به اهل سنت توهین کنند، برای پیروان این مذاهب بزرگ اسلامی نه تنها قابل باور نیست بلکه بر وحدت و انسجام آنان نیز می‌افزاید.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با تاکید بر ضرورت حضور ایران در اجلاس ژنو ۲ گفت: بدون حضور ایران این نشست برای مردم سوریه بی‌فایده است.
نقدی افزود: ایران به عنوان بزرگترین قدرت و نیز مولفه مهم ثبات منطقه‌ای، باید در این اجلاس شرکت کند.
وی اضافه کرد: برگزارکنندگان اجلاس ژنو ۲ نیازمند حضور ایران در این اجلاس هستند و باید برای حضور ایران در این اجلاس التماس کنند.
وی هدف اصلی برگزارکنندگان این اجلاس را تضعیف قدرت جبهه مقاومت لبنان در برابر صهیونیست‌ها ذکر کرد.

منبع: کیهان
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=15401

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x