تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

ایران در بالاترین سطح اشراف اطلاعاتی در جهان قرار دارد/ تحرکات گروه‌های معاند رصد می‌شود

  • کد خبر : 15663
  • 30 دی 1392 - 22:01
ایران در بالاترین سطح اشراف اطلاعاتی در جهان قرار دارد/ تحرکات گروه‌های معاند رصد می‌شود

وزیر اطلاعات در کمیسیون شوراها تأکید کرد که ایران هم‌اکنون در بالاترین سطح اشراف اطلاعاتی در جهان قرار دارد و تمام تحرکات گروه‌های مرتبط با معاندین به صورت لحظه به لحظه رصد می‌کند.

 

خبرگزاری فارس: ایران در بالاترین سطح اشراف اطلاعاتی در جهان قرار دارد/ تحرکات گروه‌های معاند رصد می‌شود

کمال مهر:امیر خجسته نماینده مردم همدان و رئیس کمیسیون امور شوراهای مجلس شورای اسلامی از حضور حجت‌الاسلام سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات در جلسه عصر امروز این کمیسیون خبر داد.

وی همچنین گفت: برسی آخرین وضعیت امنیت داخلی کشور در مرزها، تحرکات گروه‌های نفاق و ضالّه از جمله محورهای جلسه صمیمی امروز کمیسیون با وزیر اطلاعات بود.

رئیس کمیسیون امور شوراهای مجلس در ادامه مجموعه اقدامات وزارت اطلاعات در تأمین امنیت کشور را بسیار حساس و غیرقابل بیان توصیف دانست و تصریح کرد: اقدامات ارزنده‌ای که از سوی وزارت اطلاعات در زمینه تأمین امنیت داخلی و خارجی کشور صورت می‌گیرد، اقداماتی نیست که با حرف و آمار و مصاحبه بتوان آن را بیان کرد.

وی امنیت فعلی موجود در کشور را مرهون زحمات نیروهای نظامی و انتظامی خصوصاً سربازان گمنام امام زمان (عج) دانست و تأکید کرد: اکنون سیستم اطلاعات و امنیتی کشورمان در بالاترین سطح از تسلط بر اوضاع در منطقه و حتی جهان برخوردار بوده و این نکته بسیار مثبتی در کارنامه وزارت اطلاعات می‌تواند باشد.

نماینده همدان در مجلس با اشاره به تحولات صورت گرفته در وزارت اطلاعات از زمان حضور حجت‌الاسلام علوی در رأس این وزارتخانه، ابراز امیدواری کرد که با حضور وی و بهره‌مندی وزارت اطلاعات از نیروهای متعهد و اخلاق‌مدار، سیاست‌های دولت تدبیر و امید بر اساس اعتدال و عقلانیت پیش رود.

خجسته خاطرنشان کرد:‌ در ابتدای این جلسه آقای علوی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در وزارت اطلاعات، اشراف اطلاعاتی کشور را در سطح جهان بی‌نظیر توصیف کرد و گفت که اکنون به لطف الهی و عنایات امام زمان (عج) و تلاش‌های شبانه‌روزی سربازان گمنام امام زمان (عج)، کشورمان در بالاترین سطح اشراف اطلاعاتی در جهان بوده و تمام تحرکات گروه‌های مرتبط با معاندین به صورت لحظه به لحظه رصد می‌شود.

خجسته در پایان تأکید کرد: وزیر اطلاعات همچنین گفت که سیاست ما در دوران دولت تدبیر و امید، تأمین امنیت مردم بوده و قصد داریم تا مردم، مجموعه وزارت اطلاعات را همراه با خود بدانند، وزارت اطلاعات به مصداق «اشداء علی‌الکفار حماء بینهم»، با قاطعیت در برابر عاملان تجاوز به حقوق مردم ایستاده و با نرمی و مهربانی در کنار مردم خواهد بود.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=15663

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x