تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
1

آغاز افزایش قیمت بنزین از ۲ ماه دیگر/ قیمت و سهمیه بنزین در دولت نهایی شد

  • کد خبر : 15517
  • 30 دی 1392 - 13:22
آغاز افزایش قیمت بنزین از ۲ ماه دیگر/ قیمت و سهمیه بنزین در دولت نهایی شد

یک منبع آگاه از تعیین تکلیف شدن سهمیه و قیمت بنزین در گام دوم هدفمند کردن یارانه ها خبر داد و گفت: به طور قطع بنزین آزاد از ۷۰۰ تومان فعلی افزایش قیمت خواهد یافت و نرخی بین ۱۰۰۰ تا ۱۲۰۰ تومان خواهد داشت.

 

خبرگزاری فارس: آغاز افزایش قیمت بنزین از ۲ ماه دیگر/ قیمت و سهمیه بنزین در دولت نهایی شد

 

یک منبع آگاه در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی کمال مهر با اشاره به بحث و بررسی دولت در خصوص سهیمه و قیمت بنزین در گام دوم قانون هدفمند کردن یارانه ها گفت: چند سناریو در دولت مورد بررسی قرار گرفت؛ که همه این سناریو ها با افزایش قیمت بنزین آزاد از ۷۰۰ تومان فعلی به ۱۰۰۰ تا ۱۲۰۰ تومان توافق دارند.

وی ادامه داد:اما نکته مهم این است که در برخی از سناریوها خبری از بنزین سهمیه ای نیست. بنزین به طور آزاد و با کارت سوخت عرضه می شود و در برخی از سناریو ها نیز بنزین سهمیه ای وجود دارد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: به نظر می رسد آنچه که در نهایت قرار است اتفاق بیافتد وجود بنزین سهمیه ای است اما نرخ این بنزین از ۴۰۰ تومان بالاتر خواهد رفت.

وی ادامه داد: براساس بحث های صورت گرفته میزان سهمیه بنزین برای سال آینده تغییر نخواهد یافت.

این منبع آگاه ادامه داد: بنابراین از سال آینده به نظر می رسد باید منتظر بنزین ۶۰ لیتر سهمیه ای، با نرخ حدود ۷۰۰ تومان و بنزین آزاد با نرخ ۱۰۰۰ تا ۱۲۰۰ تومان باشیم.

وی با اشاره به حجم بنزین سهمیه ای با نرخ ۴۰۰ تومانی که هم اکنون در کارت های سوخت وجود دارد گفت: براین اساس دولت قرار است مهلت یک یا دو ماهه ای را برای مصرف بنزین سهمیه ای ذخیره شده در کارتهای سوخت بدهد.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=15517

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x