تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1

بادکردن ۴ تایر با بینی +عکس

  • کد خبر : 15215
  • 29 دی 1392 - 9:05
بادکردن ۴ تایر با بینی +عکس

“نی یونگ بینگ” مردی ۶۳ ساله چینی است که شش های بسیار قوی دارد. شش های او می توانند کار یک دستگاه فشار باد پرقدرت را انجام دهند.

به گزارش گروه خواندنی های کمال مهر، هر انسانی با دم و بازدم است که زندگی می کند و شش ها مسئول آن هستند تا اکسیژن را به دستگاه های مختلف بدن برسانند. شش انسان دارای توان خاصی است اما به قدری توان ندارد که بتواند یک لاستیک را باد کند مگر در موارد بسیار عجیب.

“نی یونگ بینگ” مردی ۶۳ ساله چینی است که دقیقا از همین موارد عجیب حساب می شود که می تواند با شش های آهنی و البته بزرگ خود لاستیک را هم باد کند. این مرد چندی پیش دست به کاری بسیار جالب زد که مسیری برای ورودش به کتاب گینس باز کرد.

این مرد با استفاده از یک شلنگ و تنها با متصل کردن آن به بینی ۴ تایر خودرو را باد کرد ولی این تمام ماجرا نیست زیرا ۸ انسان بالغ هم روی این تایرها ایستاده بودند که کار را بسیار سخت تر از حالت عادی می کند و باقی ماندن هوا درون تایر را سخت تر می کند.

این مرد با استفاده از شش های قدرتمندش تنها ۲۱ دقیقه زمان لازم داشت که بتواند همه تایرها را کاملا پر کند. او از کودکی با شش های خارق العاده متولد شده بود و حالا راهی برای استفاده از آن ها پیدا کرده است. او قصد دارد به زودی نامش را وارد گنیس کند.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=15215

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x