تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
1

پدر مقابل فرزندش منفجر شد/تلاش چند ساعته آتش‌نشان‌ها برای اطفاء حریق

  • کد خبر : 14856
  • 27 دی 1392 - 8:09
پدر مقابل فرزندش منفجر شد/تلاش چند ساعته آتش‌نشان‌ها برای اطفاء حریق

آتش سوزی منجر به انفجار در پارکینگ یک منزل مسکونی در بولوار معلم مشهد یک کشته و یک مصدوم بر جا گذاشت.

 

 

به گزارش خبرنگار حوادث کمال مهر، مدیر حوزه یک سازمان آتش نشانی مشهد اظهار داشت: در پی تماس مردمی با مرکز فرماندهی سازمان آتش نشانی در ساعت ۷:۰۴ دقیقه صبح امروز ۲۶ ماه مبنی بر آتش سوزی و انفجار ، بلافاصله نجاتگران و آتش نشانان از دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

مهدی رضایی افزود: به علت نامعلومی در پارکینگ این منزل مسکونی دو طبقه که از آن به عنوان انباری استفاده می شد، آتش سوزی رخ می دهد و به دلیل وجود مقادیر زیادی مواد قابل اشتعال در پارکینگ از جمله لوازم پلیستر و رنگ این آتش سوزی تبدیل به انفجار می شود.

وی افزود: آتش نشانان و نجاتگران سازمان به محض رسیدن به محل حادثه پس از قطع جریان برق و گاز منزل با اقدامات عملیاتی و محاصره آتش ، اقدام به اطفاء حریق کردند.

رضایی با بیان اینکه آتش نشانان و نجاتگران سازمان در همان دقایق اولیه آتش را اطفاء و از گسترش میزان خسارت و همچنین سرایت به اماکن مسکونی مجاور جلوگیری کردند، گفت: : پدر خانواده که در زمان وقوع این حادثه در پارکینگ بوده ، به علت شدت آتش سوزی و متعاقب آن انفجار جان خود را از دست داد و فرزند وی که به قصد کمک به پدر خود وارد پارکینگ شده بود با انفجار ناگهانی به شدت مصدوم شد.

وی ادامه داد: مصدوم این حادثه جهت اعزام به مراکز درمانی تحویل عوامل اورژانس شد.

رضایی با اشاره به اینکه علت این انفجار توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی در دست بررسی است، گفت: شهروندان باید از نگهداری مواد قابل اشتعال و خطرناک نظیر تینر و رنگ در انباری و پارکینگ خودداری کنند.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=14856

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x