تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

دختر ۷ ساله ۱۶۸ ساعت مورد تجاوز و شکنجه قرار گرفت/جسد عریان در حمام پیدا شد

  • کد خبر : 14850
  • 27 دی 1392 - 8:04
دختر ۷ ساله ۱۶۸ ساعت مورد تجاوز و شکنجه قرار گرفت/جسد عریان در حمام پیدا شد

به گزارش پلیس پس از آن‌که دختر ۷ ساله توسط قاتل متجاوز بی‌رحم در یوتا ربوده شد و به طرز وحشیانه‌ای مورد ضرب‌و شتم قرار گرفت و پس از یک هفته آزار و شکنجه و تجاوز بی رحمانه کشته شد.

 

 

به گزارش خبرنگار حوادث کمال مهر به نقل از اسوشید پرس: ” السر مت” ۲۶ ساله قاتل متجاوزی که عامل قتل دختر ۷ ساله مهاجر در سالت لیک سیتی ایالت یوتا در سال ۲۸ مارس ۲۰۰۴ روز گذشته برای اولین بار پس از تکمیل شدن پرونده وی در دادگاه جنایی سالت کیت سیتی برگزار شد.

دختر بچه ۷ ساله به همراه خانواده خود به قصد مهاجرت به ایالت یوتا در یک اردوگاه اقامت داشتند.روز ۲۸ مارس سال ۲۰۰۴ پس از خروج دختر ۷ ساله به قصد بازی توسط همسایه آنان ربوده شد و جسد وی پس از یک هفته داخل وان حمام عریان پیدا شد.

به گزارش کارشناس پزشکی قانونی آثار ضرب‌ و شتم و کبودی و زخم‌های عمیق در بدن این دختر کاملاً مشهود بود و مرگ وی توسط برخورد شدید جسم سخت به سر و خون ریزی اعلام گردید.

قاتل مخوف هنگامی دستگیر شد که پلیس در تحقیقات میدانی خود تنها شاهد این جنایت را یافت و توانست چهره این متجاوز را به دست بیاورد. وی پس از مرگ کودک به مدت دو روز از منزل خود خارج و در نهایت هنگام بازگشت توسط پلیس دستگیر شد.

پلیس پس از کشف جسد در وان حمام وی را به اتهام آدم ربایی، تجاوز و قتل دستگیر کرد. وی با انکار کردن حقیقت و دفاعیه وکلای خود موفق به طولانی کردن جلسه دادگاه شده بود.

وی در نهایت در اولین جلسه حاضر در مقابل والدین و شهادت شهود مجرم شناخته شد و به احتمال زیاد به گذراندن بقیه عمر خود پشت میله‌های زندان محکوم خواهد گردید.

جلسه دادگاه برای رای نهایی روز ۲۴ ژانویه سال جاری برگزار می‌شود.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=14850

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x