تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

عکس عروسی، اشتهای این مرد را تا یکسال کور کرد + عکس

  • کد خبر : 14588
  • 26 دی 1392 - 9:09
عکس عروسی، اشتهای این مرد را تا یکسال کور کرد + عکس

این مرد که از اضافه وزن وحشتناکی رنج می‌برد و نسبت به وزن خود بی‌توجه بود به خاطر دیدن عکس خود در یک مراسم عروسی به شدت شوکه شده و تصمیم جدی برای کاهش وزن گرفت که در نهایت موفقیت‌آمیز بود.

 

 

 

به گزارش خبرنگار علمی کمال مهر، یک مرد ۳۹ ساله پس از دیدن عکس خود در حالت بسیار چاق در مراسم عروسی بردارش و ضربه روحی ناگهانی از بابت اضافه وزن وحشتناک خود تصمیم به لاغری گرفته موفق به رسیدن به وزن ایده‌ال و نرمال شده است.

گفتنی است: این فرد که مدیر فناوری اطلاعات یک سازمان بوده به دلیل مشغله شغلی اصلاً ورزش نمی‌کرده و مرتباً غذا‌های فراوری مصرف می‌کرده و به تدریج دچار اضافه وزن فراوان شده بوده است.

 

بررسی‌ها نشان می‌دهند، این فرد در عرض ۱۲ماه نیمی از وزن خود را با رعایت رژیم غذایی کم کالری و همچنین ورزش منظم کم نموده است.این فرد دوست ندارد که عکس‌های دوران چاقی خود را نگاه کند و از همه آنها متنفراست.

 

 

این فرد از راز‌های موفقیت خود در لاغری را آشپزی می‌داند، درهنگام تمرین برای لاغری خود شروع به آشپزی کرده و دیگر از غذاهای حاضری مصرف نکرده و درحال حاضر به یک آشپز ماهر که قادر به پخت غذا‌های سالم است تبدیل شده است.

 

این فرد معتقد است قدم به دنیای جدیدی گذاشته و از کاهش وزن خود بسیار خوشحال است.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=14588

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x