تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

دشمن از حقیقت اسلام و گسترش آن در وحشت است/شیعه و سنی با کنار گذاشتن اختلافات «ید واحد » تشکیل بدهند

  • کد خبر : 14571
  • 26 دی 1392 - 11:04
دشمن از حقیقت اسلام  و گسترش آن در وحشت است/شیعه و سنی با کنار گذاشتن اختلافات «ید واحد » تشکیل بدهند

حجت الاسلام مسعودی با اشاره به این موضوع که در سرتا سر دنیا هر جا جنگ هست یکطرف و یا هر دو طرف آن مسلمان ها هستند ، گفت: این نشان می دهد که دشمن از حقیقت اسلام و گسترش آن در وحشت است ، و می ترسند که با قدرت گرفتن اسلام ریشه استکبار کنده می شود و مسلماً همین اتفاق خواهد افتاد.

گروه مناسبتی«کمال مهر»:

حجت الاسلام سید عباس مسعودی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان البرز در گفتگو با خبرنگار «کمال مهر» ضمن عرض تبریک میلاد رسول اکر(ص) به مسلمین جهان در خصوص هفته وحدت اظهار داشت:خدا رحمت کند امام خمینی را که بنای هفته وحدت را گذاشتند هفته ای که انصافاً می تواند قدرت عظیم اسلام را در جهان معرفی کرده و می تواند اسلام را به مردم جهان که آیین تکمیلی است آشنا سازد.

وی در ادامه سخنانش به اهمیت و هدف نامگذاری این هفته توسط امام خمینی (ره) بیان داشت :حضرت امام (ره) هفته وحدت را با این هدف بنیان نهادند که با آینده نگری و درایتی که داشتند، می دانستند یکی از حربه هایی که در دست دشمن است و می تواند به واسطه آن حربه بین فرق مختلف اسلامی ایجاد اختلاف کند بحث شیعه و سنی است .

مسعودی با اشاره به نقشه اصلی دشمن و عملکرد آن در ایجاد تفرقه بین فرق اسلامی تاکیدکرد: دشمنان اسلام به خاطر اینکه به نقشه خودشان برسند در یکسری از برنامه های خاص در قالب  های مختلف وارد عمل شده اند،که یکی از شیوه های اصلی آنان ایجاد جریانات انحرافی و ضاله می باشد.

وی در ادامه افزود:دشمنان اسلام می خواهند با جریان سلفی وهابی گری و تکفیری ها به نحوی چهره اهل تسنن را خشن جلوه بدهند و از طرفی دیگر نیز بهائیت را علم کردند تا چهره شیعه را نیز تخریب کنند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان البرز عامل و راه مقابله با این جریانات را هشیاری شیعیان و اهل تسنن دانست و تاکید کرد:مسلمانان باید در یک قالب خاصی حرکت کنند و در حول یک محوری که باهم تفاهم داریم مثل؛  قبله همه ما خانه کعبه است ، کتاب همه مسلمان ها قرآن کریم است،پیامبر همه ما رسول احمد (ص) است،ما در فروع دین هم با هم اتفاق نظر داریم، همه اهل نماز و روزه ،خمس و جهاد، امربه معروف و نهی از منکر و با این اوصاف مشترکاتمان بیشتر از موارد اختلافی است و بجای آن که به موارد اختلافی بپردازیم بیایم به مشترکاتمان با رویه واحدی که انتخاب می کنیم بتوانیم قدرت عظیم اسلامی را تشکیل بدهیم.

وی در خصوص علت اصلی ایجاد اختلافات مذهبی و دامن زدن آن توسط دشمن، خاطر نشان کرد: دشمن می داند اگر اسلام چهره زیبا و واقعی خودش را نشان بدهد دیگر گرایشی به غیر از اسلام نخواهد بود مخصوصاً جامعه غربی ها که گرایش عجیبی به اسلام پیدا خواهند کرد و از آن حالتی پوچی گری و تهی گری خارج خواهند شد، این ترس و حشت دشمن امروز باعث شده که در بلاد اسلامی  به اختلافات دامن بزند  .

حجت الاسلام مسعودی با اشاره به این موضوع که در سرتا سر دنیا هر جا جنگ هست یکطرف و یا هر دو طرف آن مسلمان ها هستند ، گفت:  این نشان می دهد که دشمن از حقیقت اسلام  و گسترش آن در وحشت است ، و می ترسند که با قدرت گرفتن اسلام ریشه استکبار کنده می شود و مسلماً همین اتفاق خواهد افتاد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان البرز در انتهای سخنانش گفت:همانطور که حضرت امام (ره) فرمودند مسلمانان عالم متحد بشوند و هرکدام یک سطل آب بر روی اسراییل بریزند ، اسراییل را آب خواهد برد، یعنی حضرت امام با این کلام قدرت عظیم اسلام را به منصه ظهور گذاشتند و دشمن به خاطر این عظمت اسلام در هراس است و طبیعی است که برای حفظ حیات خود باید ایجاد اختلاف کند و ما مسلمان ها هم باید برای حفظ حیات خود”ید واحد “تشکیل بدهیم تا بتوانیم بر دشمنان اسلام پیروز بشویم و اسلام را در جهان به عنوان قدرت برتر معرفی نماییم.

انتهای پیام/ر

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=14571

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x