تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

پیروزی مقتدرانه والیبال ایران مقابل آرژانتین

  • کد خبر : 13984
  • 24 دی 1392 - 11:25
پیروزی مقتدرانه والیبال ایران مقابل آرژانتین

تیم ملی والیبال جوانان ایران با نتیجه ۳ بر صفر آرژانتین را شکست داد و به دومین برد پیاپی خود در مسابقه‌های جهانی ترکیه دست یافت.

گروه ورزشی کمال مهر؛تیم ملی والیبال جوانان ایران در دومین روز رقابت‌های جهانی ترکیه مقابل آرژانتین به میدان رفت. پیش از این گفته می‌شد که آرژانتین سخت‌ترین حریف ایران در مرحله مقدماتی این رقابت‌هاست. به همین دلیل بازیکنان ایرانی از همان دقایق ابتدایی بازی مقتدرانه‌ای را به نمایش گذاشتند و اجازه خودنمایی به حریف خود ندادند.

دفاع روی تور خوب از میلاد عبادی پور و امیرعلی فتحعلی و همچنین آبشارهای ویرانگر جواد حسین‌آبادی کار را یک طرفه به سود ایران پیش برد تا جوانان والیبال ایران در تمام دقایق ست‌های اول و دوم از حریف خود پیش باشند.

تیم ملی جوانان آرژانتین که مقابل بلند قامتان ایران حرفی برای گفتن نداشت در نهایت با نتیجه ۳ بر صفر و امتیازهای ۲۵ – ۱۹ ، ۲۵-۲۰ و ۲۵ – ۱۸ مقابل شاگردان فرهاد نفرزاده تسلیم شد. روز گذشته نیز ملی‌پوشان جوان ایران استونی را ۳ بر یک مغلوب کرده بودند.

میلاد عبادی‌پور، جواد حسین‌آبادی، مصطفی باقری، محمد فلاح، آرش تقوی، امیرعلی محمد فتحعلی و ابوالفضل قلی‌پور (لیبرو) تیم اصلی ایران را در این مسابقه تشکیل می‌دادند.

منبع: ایسنا
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=13984

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x