تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

رفع مشکلات کرج نیازمند تعامل مردم و مسئولان

  • کد خبر : 13776
  • 23 دی 1392 - 10:47
رفع مشکلات کرج نیازمند تعامل مردم و مسئولان

فرماندار کرج گفت: برای رفع مشکلات این کلانشهر و برآورده کردن نیازهای مردم، نیازمند تعامل همه شهروندان با مسئولان هستیم.

محمدتقی ایرانی اظهار داشت: استان البرز و به ویژه شهرستان کرج دارای مشکلات و کاستی‌هایی است که وظیفه اصلی مسئولان رفع این مشکلات و برآورده کردن نیازهای مردم است.

وی تصریح کرد: جایگاهی که مدیران در نظام مقدس جمهوری اسلامی در اختیار گرفته‌اند، وظائف خطیر و سنگین هم از لحاظ شرعی، قانونی و اخلاقی بر عهده آنها گذاشته و مدیران و مسئولان دستگاه‌های مختلف باید جوابگوی مسئولیتی که دارند، باشند.

عالی‌ترین مقام اجرایی در شهرستان کرج که به تازگی به این سمت منصوب شده است، در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه چه برنامه‌هایی برای رفع مشکلات مرکز استان البرز دارد، گفت: مهمترین اولویت کاری فرمانداری‌، افزایش ارتباط مردم با مسئولان و استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بالایی  این شهرستان است.

ایرانی تاکید کرد: در کنار مشکلات و کاستی‌هایی که داریم، توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بسیار زیاد و خوبی در کرج وجود دارد که در صورت بهره‌مندی صحیح از آنها و استفاده از برنامه‌ مناسب بخش مهمی از مشکلات مرتفع خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در گام نخست نیازمند تعامل و رابطه مطلوب مردم با مسئولان هستیم و معتقدیم که دیدگاه‌ها و نظرات مردمی به ویژه نخبگان مهمترین پشتوانه فکری مدیران اجرایی در کرج به شمار می‌آید.

 

 

* ضرورت همکاری مناسب مدیران کرجی

معاون استاندار البرز افزود: از سوی دیگر مدیران دستگاه‌های اجرایی و نهادهای مختلف از جمله اعضای شورای شهر، شهرداری‌ها و نهادهای خدماتی و حمایتی باید با هم تعامل و همکاری داشته باشند و بدون همکاری و همفکری، نمی‌توانیم برنامه‌های عالی دولت را در راستای افزایش خدمات‌رسانی به مردم اجرایی کنیم.

ایرانی تاکید کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی، مسئولیت‌ها و مدیریت‌ها امتیازی برای افراد به حساب نمی‌آید و همه باید به فکر خدمت به مردم باشیم و این خدمت هم باید بدون منت باشد.

وی ادامه داد: در حال حاضر کار کارشناسی خوبی برای شناسایی مشکلات، نیازها، توانمندی‌ها و پتانسیل‌ها از سوی کارشناسان انجام شده و تلاش داریم کسب دیدگاه‌های نخبگان، معتمدان، نمایندگان کرج در مجلس و اعضای شورای شهر طرح‌هایی را با در نظر گرفتن ظرفیت‌های موجود اجرا کنیم.

ایرانی در پایان تاکید کرد: به طور قطع این طرح‌ها بدون همکاری و مشارکت مردم محقق نخواهد شد و انتظار داریم که مردم همکاری لازم را با مدیران اجرایی داشته باشند.

 

 

 

 

فارس

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=13776

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x