تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1

پایان CES 2014 و آغاز محصولاتی بی نظیر در دنیای تکنولوژی + عکس

  • کد خبر : 13535
  • 22 دی 1392 - 8:40
پایان CES 2014 و آغاز محصولاتی بی نظیر در دنیای تکنولوژی + عکس

ساعاتی دیگر نمایشگاه CES 2014 به پایان می رسد.اورژانس IT آخرین گزارش آنلاین از این نمایشگاه را منتشر می کند.

 

 

 

به گزارشکمال مهر،تنها چند ساعت به پایان نمایشگاه CES 2014 زمان باقی مانده و اورژانس IT آخرین گزارش آنلاین خود از این نمایشگاه را منتشر می کند :

کلاه ضد ضربه :
از آخرین محصولاتی که خود را به CES 2014 رساند کلاه ضد ضربه Reebok است.این کلاه قسمت سر را در مقابل تمام ضربه های ناگهانی محافظت می کند و مانع از آسیب رسیدن به مغز می شود.قیمت این کلاه ۱۵۰ دلار است.
فبلت ارزان قیمت سامسونگ رخ نمایی کرد :
 
 
فبلت جدید سامسونگ موسوم به Galaxy Note 3 Neo که پیش بینی می شود قیمتی مناسب داشته باشد در آخرین لحظات CES 2014 خودنمایی کرد.تصویر این فبلت در جریان نمایشگاه فاش شده است.
خودروی برقی با شارژر ایمن :
 
 
Tesla در واپسین لحظات CES 2014 اعلام کرد خودروی برقی جدید این شرکت دارای قابلیت های جدیدی برای شارژ ایمن می باشد.صاحب این خودرو می تواند آن را با برق معمولی شارژ کرده و شارژر نیز هنگام انجام عمل شارژ در صورت بالا رفتن دما به طور خودکار جریان الکتریسیته را قطع می کند.
نمایشگر هایی که به صورت بی سیم به هم متصل می شوند :
 
شرکت مدیا تک که در کار ساخت پردازنده های تلفن همراه می باشد به تازگی از محصولی تازه رونمایی کرده که به کمک آن می توانید تلفن همراه و یا تبلت خود را بدون سیم به اسمارت تی وی ها متصل کنید.هنوز جزئیات کار این قابلیت به طور دقیق مشخص نشده است.
بازکردن قفل رایانه با چشم :
 
از دیگر محصولات رونمایی شده در CES 2014 یک گجت بسیار کاربردی است که می توان با آن رایانه را قفل کرده و با شناسایی چشم کاربر از این قفل عبور نمود.قیمت این گجت ۳۰۰ دلار است.گجت EyeLock می تواند از طریق درگاه USB به رایانه متصل شده و بعد از ۱۵ ثانیه اسکن،رنگ چشم کاربر را تشخیص داده و ثبت کند.
چین تلویزیون اندرویدی می سازد :
 
ایده ساخت تلویزیون هایی با سیستم عامل اندروید مدت هاست که مطرح شده است.اما یک شرکت چینی این ایده را عملی ساخته و اولین تلویزیون خود با سیستم عامل اندروید ۴.۲.۲ را در واپیسن لحظات CES 2014 رونمایی کرده است.
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=13535

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x