تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
2

مسابقات قهرمانی کاراته بانوان کردستان برگزار می‌شود

  • کد خبر : 13487
  • 22 دی 1392 - 8:01
مسابقات قهرمانی کاراته بانوان کردستان برگزار می‌شود

رئیس هیئت کاراته کردستان از برگزاری مسابقات کاراته بانوان قهرمانی استان در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان در روز چهارم بهمن ماه خبر داد

 

.

خبرگزاری فارس: مسابقات قهرمانی کاراته بانوان کردستان برگزار می‌شود

کمال مهرجلال عبدی   اظهار کرد: رقابت‌های قهرمانی کشور کاراته در اسفند ماه امسال برگزار می‌شود و تیم‌های استان کردستان خود را برای حضور پر قدرت در آن پیکارها آماده می‌کنند.

وی افزود: این مسابقات در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان و در دو بخش مردان و زنان از ۱۴ اسفند کلید می‌خورد که به تناسب هر رده سنی مسابقات در اوزان بخصوصی برگزار خواهد شد.

رئیس هیئت کاراته کردستان افزود: در رده سنی نوجوانان دختر مسابقات در ۳ وزن ۴۷-، ۵۴- و ۵۴+ و در بخش پسران نیز در ۵ وزن ۵۲-، ۵۷-، ۶۳-، ۷۰- و ۷۰ + برگزار خواهد شد.

عبدی تصریح کرد: مسابقات کاراته قهرمانی کشور در رده سنی جوانان در ۵ وزن مردان و ۴ وزن زنان، رده سنی امید در ۴ وزن مردان و ۳ وزن زنان و رده سنی بزرگسالان در ۶ وزن ویژه هر دو بخش زنان و مردان برگزار می‌شود.

وی افزود: جمعه ۴ بهمن ماه نیز مسابقات کاراته بانوان قهرمانی استان در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و رده سنی ۱۶ و ۱۷ سال به میزبانی شهرستان سنندج برگزار خواهد شد.

رئیس هیئت کاراته کردستان تصریح کرد: مسابقات قهرمانی کاتای امید و جوانان مردان استان نیز طی روزهای ۱۴ و ۱۵ بهمن ماه و قهرمانی کاتای زنان نیز در همین دو رده سنی طی روزهای ۲۷ و ۲۸ بهمن ماه برگزار و نفرات برتر راهی مسابقات قهرمانی کشور خواهند شد.

عبدی همچنین از برگزاری اردوی تیم‌های امید و جوانان استان کردستان در بخش مردان و زنان به منظور شرکت در مسابقات قهرمانی کشور این دو رده سنی در شهرهای شیراز و یزد خبر داد.

وی در پایان با ابراز خشنودی از روند فعالیت ورزشکاران این رشته در سطح استان گفت: با استفاده از ظرفیت بالای کاراته‌کاهای استان می‌توانیم درخشش بیشتری داشته و حضور پرقدرت خود را تداوم بخشیم.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=13487

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x