تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
2

دولت بدون سیاست‌بازی و جناح‌بندی به درد مردم برسد‌

  • کد خبر : 13484
  • 22 دی 1392 - 7:57
دولت بدون سیاست‌بازی و جناح‌بندی به درد مردم برسد‌

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: دولتی که بناست با اعتدال در گزینش‌ها حرکت کند بدون سیاست‌بازی و جناح‌بندی به درد مردم برسد.

خبرگزاری فارس: دولت بدون سیاست‌بازی و جناح‌بندی به درد مردم برسد‌

به گزارش کمال مهر از تبریز، آیت‌الله محسن مجتهدشبستری شامگاه امروز در نشست شورای اداری استان که با حضور وزیر اطلاعات در تالار جمهوری اسلامی تبریز تشکیل یافته بود، با تبریک  آغاز امامت حضرت بقیهالله، اظهار کرد: تقارن نخستین جلسه شورای اداری دولت جدید با این روز مبارک را باید به فال نیک گرفت.

وی با اشاره به اهمیت تکریم ارباب رجوع در ادارات، گفت: یکی از وظایف اصلی مدیران کشور خدمت به مردم است.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: یکی از مهمترین مسائل اخلاقی مسئله حس تعاون و سودمند بودن و خدمتگزار بودن به مردم است به حدی که پیامبر اکرم بهترین مردم را سودمندترین آنها معرفی کرده است

امام جمعه تبریز با تاکید بر اهمیت خدمت به مردم از دیدگاه قرآن و احادیث، بیان کرد: طبق احادیث و فرموده‌های اسلام و قرآن، محبوب‌ترین خلق پیش خدا کسی است که به خلق خدا منفعتی برساند و خانواده‌ای را مسرور کند.

وی در ادامه خطاب به مدیران ادارات با بیان اینکه در متون دینی ما مراجعات مردم به عنوان یک نعمت و رحمت معرفی شده است، متذکر شد: حوائج مردم نعمت های الهی هستند بر شما مبادا از کثرت مراجعه مردم ملول و خسته باشید.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی ادامه داد: برخی ادارات با مراجعه کنندگان بسیار مواجه هستند، باید خوشحال باشند که مراجعه کننده دارند و مشکلات مردم زیادی را حل و فصل می‌کنید.

مجتهدشبستری با اشاره به اینکه برخی وزرا تا ساعت ۱۰ شب در وزارتخانه هستند قبل از از انقلاب چنین نبود، افزود: این امر از دستاورد ها و نعمت‌های نظام جمهوری اسلامی است که انصافا ادارات فعال بوده و برای مردم زحمت می‌کشند.

عضو مجلس خبرگان رهبری متذکر شد: اگر چنانچه مراجعت کننده‌ای حاجتش مقد‌ور نیست بنا به دلایلی موجه، در این صورت نیز به فرموده پیامبر اکرم اگر مراجعه کننده‌ای آمد نباید برگردد مگر با برآورده کردن حاجت و در غیر این صورت با خوش خلقی با او را رفتار کنید. دستورات اخلاقی اسلام و قرآن است‌.

امام جمعه تبریز با اشاره به تغییرات مدیریتی در سطح استان، اضافه کرد: ‌از زحمات عزیزانی که قبلا مسئولیتی داشته‌اند و امروز در سنگر دیگری خدمت می‌کنند قدردانی می‌کنم و به کسانی که جدیدا مسئولیتی را برعهده گرفته‌اند تبریک می‌گویم و امیدواریم در سایه انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب و دولت تدبیر و امید، دولتی که بنا است با اعتدال در گزینش‌ها حرکت کند، بدون سیاست بازی و جناح‌بندی به درد مردم برسد، موفق باشند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن ایام دهه فجر، گفت: همچنان که بنیانگذار انقلاب اسلامی فرمودند انقلاب ما انفجار  نور بود، دهه مبارکه فجر برای ما سرنوشت ساز است، وتجلیل و گرامی داشت این دهه امری لازم و ضروری است  که مدیران نیز در این عرصه باید فعال باشند.

مجتهد‌شبستری با اشاره به سالروز ۲۹ بهمن، نقش قیام تبریز را در انقلاب اسلامی موثر و با اهمیت ارزیابی کرده و تصریح کرد: مدیران ادارات باید برای گرامی داشت و تجلیل از سالروز ۲۹ بهمن برنامه ریزی کنند.

وی افزود: ۲۹ بهمن تبریز برای ما بسیار مهم است، چنانچه در سال‌های اخیر نیز به این مناسبت افتخار حضور در خدمت مقام معظم رهبری را داشته‌ایم.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=13484

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x