تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

تفاوت قائل نبودن بین هنر ارزشی و غیرارزشی انسان را متحیر می‌کند

  • کد خبر : 13362
  • 21 دی 1392 - 19:03
تفاوت قائل نبودن بین هنر ارزشی و غیرارزشی انسان را متحیر می‌کند

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه باید فضای کشور را نقد منصفانه کنیم، گفت: این نظر رئیس جمهور که هنر ارزشی و غیرارزشی نداریم انسان را متحیر می‌کند.

 

خبرگزاری فارس: تفاوت قائل نبودن بین هنر ارزشی و غیرارزشی انسان را متحیر می‌کند

به گزارش کمال مهر از بوشهر، علیرضا زاکانی ظهر امروز در همایش بسیج رسانه در بوشهر اظهار داشت: این گفته رئیس جمهور قبل از برگزاری انتخابات که کاری کنیم چند سانترفیوژ بچرخد و در کنار آن هم زندگی مردم بگذرد حرفی غیرتخصصی است.

وی افزود: این گفته رئیس جمهوری در حالی بیان شده که آمریکا به عنوان نیازمند بزرگ نفت در دنیا، تولیدات دیگر کشورها را می‌بلعد و انواع شیطنت‌ها را علیه مسلمانان انجام می‌دهد.

وی با بیان اینکه باید فضای کشور را نقد منصفانه کنیم، تصریح کرد: این نظر رئیس جمهور که هنر ارزشی و غیرارزشی نداریم انسان را متحیر می‌کند بنابراین چرا حرف‌هایی می‌زنیم که از اساس ما را دچار چالش می‌کند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: بسیج رسانه مسئولیت بزرگی بر عهده دارد و باید فعال وارد صحنه شود و اقتضائات این صحنه را بشناسد.

زاکانی بیان کرد: بسیج رسانه باید از مصدر و جایگاه انقلاب در جهان دفاع کند و پیام انقلاب را به بیرون منتقل کند.

وی افزود: در حالی که کسانی که شعار آزادی می‌دهند، خود ریشه آزادی را می‌زنند، باید آرمان‌گرایی واقع‌بین باشیم و نقد منصفانه انجام دهیم و آزادی را پاس بداریم.

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: بسیج رسانه باید دفاع واقع‌بینانه، کمک به دولت، مجلس و دستگاه قضا و حاکمیت را در دستور کار قرار دهد و در زمینه سازماندهی افکار عمومی و بصیرت‌بخشی عمل کند.

زاکانی با بیان اینکه فضای رسانه‌ای کشور نیازمند حرکت جهادی و عقلانی است، افزود: رسانه‌ها باید جلوی فرهنگ ابتذال را بگیرند و فرهنگ مقاومت را ترویج کنند.

وی گفت: فرهنگ ذلت‌پذیری بود که ملت لبنان به آن خو گرفت و موجب شد رژیم صهیونیستی به آن کشور حمله کند و ۱۸ سال جنوب لبنان را تصرف خود درآورد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: برخی مسئولان توانمندی کشور را نمی‌بینند و مسیری را دنبال می‌کنند که داشته‌های ما را به باد می‌دهد.

زاکانی اضافه کرد: نگاه درست این است که اگر مذاکره‌ای داریم به عنوان نرمش قهرمانانه، با هوشیاری وارد عمل شویم.

توسعه بسیج استراتژی بقای انقلاب است

زاکانی اظهار داشت: بسیج حزب فراگیر انقلاب اسلامی و توسعه بسیج نیز استراتژی بقای انقلاب است.

وی  بیان کرد: بسیج گوش شنوای انقلاب است و این گوش شنوا چشم بینا هم دارد و آنچه دیگران نمی‌بینند را می‌بیند.

نماینده مردم تهران در خانه ملت گفت: بسیج در دوران فتنه از نظر بصیرت‌بخشی به خوبی میدان‌داری کرد و در مقابل زیاده‌خواهی دشمنان ایستاد.

زاکانی گفت: اگر بسیج نبود ستون فقرات دفاع مقدس می‌شکست و اکنون نیز توان بسیج برای حمل بار انقلاب است و بسیجی در مقابل خود و دیگران مسئولیت دارد.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=13362

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x