تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

مار هفت خط تهران دستگیر شد/از جعل کارت خبرنگاری تا حمل انواع سلاح

  • کد خبر : 13033
  • 20 دی 1392 - 13:13
مار هفت خط تهران دستگیر شد/از جعل کارت خبرنگاری تا حمل انواع سلاح

رئیس پلیس امنیت تهران بزرگ گفت: شرور سابقه داری که اقدام به جعل انواع مدرک و اسناد می‌کرد در یک عملیات ضربتی پلیس دستگیر شد.

 

 

 

کمال مهر:سرهنگ علیرضا محرابی در تشریح جزییات دستگیری جاعل مسلح تهران گفت: در پی وصول خبری از معاونت مهاجرت و گذرنامه پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ مبنی بر نگهداری سلاح گرم و جعل عناوین توسط فردی به نام قادر که ۹ فقره سابقه کیفری دارد مراتب در دستور کار قرار گرفت و با تحقیقات محلی و احراز صحت موضوع شرارت‌ها و اقدامات غیرعادی محل سکونت متهم در منطقه پونک شناسایی و گزارشی به دادسرای ناحیه ۲ تهران ارسال گردید.

رئیس پلیس و امنیت عمومی تهران بزرگ ادامه داد: به دنبال این موضوع بازپرس دادسرا و پس از بررسی پرونده این مرد شرور، دستگیری وی را در ۱۸ دی ماه صادر کرد.

وی ادامه داد: در نهایت ماموران پلیس امنیت جهت دستگیری متهم اعزام و پس از محاصره کامل محل سکونتش با رعایت موازین شرعی و قانونی وارد منزلش شده و وی را در حالی که قصد درگیری با ماموران را داشت دستگیر و به پایگاه منتقل کردند.

این مقام مسئول انتظامی اظهار داشت: ماموران پس از بازرسی از منزل متهم توانستند یک دستگاه شوکر الکتریکی،‌۳ قطعه نیمچه قمه، تعدادی پایپ، تعدادی چماق، یک عدد باطوم و تعدادی گواهینامه، کارت خبرنگاری، فاکتور فروش طلا، گذرنامه، اسناد پزشکی، اوراق خام و چندین مدارک جعلی دیگر کشف و ضبط کردند.

رئیس پلیس و امنیت عمومی تهران بزرگ تاکید کرد: اموال کشف شده تنها قسمتی از فعالیت‌های مجرمانه این متهم را نشان می‌دهد چراکه این فرد در امر خرید و فروش مواد، جعل عناوین مختلف و حمل سلاح‌های مختلف و زورگیری و سرقت نقش داشته است.

به گفته سرهنگ محرابی بررسی‌های فنی و پلیسی از متهم جهت کشف سایر جرایمش کماکان ادامه دارد.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=13033

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x