تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1

دولت حمایت خود را در جهت الگوسازی بانوان فرهیخته باحجاب اسلامی مبذول دارد

  • کد خبر : 12770
  • 19 دی 1392 - 9:46
دولت حمایت خود را در جهت الگوسازی بانوان فرهیخته باحجاب اسلامی مبذول دارد

نمایندگان مجلس در بیانیه‌ای تأکید کردند مسئولان کشور به ویژه دولت حمایت ویژه خود را در جهت الگوسازی از دختران و بانوان فرهیخته میهنمان که با حجاب اسلامی در عرصه‌های مختلف حضور دارند، مبذول دارد.

 

خبرگزاری فارس: دولت حمایت خود را در جهت الگوسازی بانوان فرهیخته باحجاب اسلامی مبذول دارد

به گزارش خبرنگار پارلمانی کمال مهر، شاهین محمدصادقی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی پیش از پایان جلسه علنی صبح امروز پارلمان بیانیه ۱۸۰ نفر از نمایندگان مجلس که به مناسبت ۱۷ دی روز حجاب صادر کردند را قرائت کرد.

متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

سالها پیش در روز ۱۷ دی ماه نقشه شوم استکبار جهانی نجابت بانوان پاک‌دامن و عفیف کشورمان را نشانه گرفت و به دستور رضاخان مزدور، حجاب این نماد عفت و پاکدامنی بانوان هدف آماد تیرهای آلوده دشمنان قرار گرفت.

این نقشه پلید استکبار که در زمان رضاخان با خشونت آغاز شده بود، در زمان محمدرضا به گونه‌ای نرم و خزنده ادامه یافت؛ و هر چند که در برهه‌ای از زمان گروهی از زنان و دختران کشورمان تمکین کردند، لیکن اکثریت آنان به مقاومت برخاسته و برخی جان پاک خویش را در این راه نثار کرده و نیز همانگونه که معمار کبیر انقلاب اسلامی فرمودند، همین بانوان در جریان پیروزی انقلاب اسلامی هم‌دوش مردان و گاه جلوتر از آنان حرکت کردند و به تعالیم حیات‌بخش اسلام لبیک گفتند اما اینک که استکبار جهانی تمام نقشه‌های شوم خود را در جهت گسترش فرهنگ برهنگی و عفت‌گریزی به کار گرفته‌ است، از مسئولان کشورمان به ویژه دولت محترم می‌خواهیم اولاً حمایت ویژه خود را در جهت الگوسازی از دختران و بانوان فرهیخته میهنمان که باحجاب اسلامی و به ویژه با چادر در عرصه‌های قرآنی، ورزشی، علمی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی خوش درخشیدند را مبذول دارد.

ثانیاً تمامی همت خویش را در جهت اجرای دقیق مصوبه عفاف و حجاب شورای عالی انقلاب فرهنگی به کار گرفته، موجبات ترویج این گوهر گران‌بهای مصونیت‌بخش بانوان و جامعه را پیش از بیش فراهم نماید.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=12770

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x