تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

راهنمای خرید ساعت‌هوشمند‌‌ و‌‌گجت تناسب‌‌‌‌‌‌اندام

  • کد خبر : 12836
  • 19 دی 1392 - 10:43
راهنمای خرید ساعت‌هوشمند‌‌ و‌‌گجت تناسب‌‌‌‌‌‌اندام

اگر قصد دارید برای خود یک ساعت هوشمند یا گجت ردیاب تناسب اندام بخرید تا همه حرکات و حتی خواب شما را ردیابی و ثبت کند، می توانید از راهنمای خرید زیر کمک بگیرید.

کمال مهر: اگر قصد دارید برای خود یک ساعت هوشمند یا گجت ردیاب تناسب اندام بخرید تا همه حرکات و حتی خواب شما را ردیابی و ثبت کند، می توانید از راهنمای خرید زیر کمک بگیرید.

ساعت هوشمند Pebble

این ساعت هوشمند با جوهرالکترونیک کار می کند و می تواند همه رویدادهای گوشی های آی‌فون و اندروید را به کاربران اعلام کند. این ساعت کاملا ضدآب است و اپلیکیشن های ساده ای در خود دارد. این ساعت هوشمند به صورت بی‌سیم با موبایل اتصال برقرار می کند و تا کنون بیش از ۲۵۰ هزار دستگاه فروخته است. قیمت این ساعت از ۹۲ پوند آغاز می شود.

راهنمای خرید ساعت هوشمند و  گجت تناسب اندام


ساعت هوشمند ۲ سونی

این سومین ساعت هوشمندی است که شرکت سونی طراحی و عرضه کرده است. Smartwatch 2 ضدآب است و همچون نمایشگر دوم برای گوشی های اندرویدی کار می کند و همه نوتیفیکیشن های گوشی را اعلام می کند. قیمت آن از ۱۱۵ پوند آغاز می شود.

راهنمای خرید ساعت هوشمند و  گجت تناسب اندام


سامسونگ گلکسی Gear

یکی از بهترین ساعت های هوشمند موجود در بازار، ساعت هوشمند اندرویدی سامسونگ است که فقط با گوشی های هوشمند ویژه خود شرکت سامسونگ، همچون گلکسی نوت ۳ کار می کند. گلکسی Gear، دوربینی نیز دارد که قابلیت های محدودی در اختیار کاربر قرار می دهد. قیمت این ساعت از ۲۵۰ پوند آغاز می شود.

راهنمای خرید ساعت هوشمند و  گجت تناسب اندام


آدیداس miCoach Smart Run

این ساعت مچی بهترین گزینه برای دونده ها به شمار می رود. آنها همه امکانات لازم را در یک ساعت در دستان خود خواهند داشت. این ساعت، میزات تپش قلب کاربر و حرکات او را مانیتور می کند و جی‌پی‌اس داخلی دارد. این ساعت به طور داخلی برنامه های آموزشی و تمرینی دارد و با وای‌فای داخلی که دارد به سایت آدیداس وصل می شود و خود را به‌روزرسانی می‌کند. در ضمن، بلوتوث نیز دارد تا به هدفون های وایرلس وصل شود و کاربر بتواند در طول ورزش و تمرینات ورزشی موسیقی دلخواهش را نیز گوش کند. قیمت آن از ۳۰۰ پوند آغاز می شود.

راهنمای خرید ساعت هوشمند و  گجت تناسب اندام


نایک Fuelbands SE

نسل دوم Fuelband نایک، همه اشکالات نسخه پیشین را اصلاح کرده است و با دقت، دوام و عمر باتری بالا و زیاد عرضه شده است. این بهترین گجت برای دنبال کردن تناسب اندام با ورزش است. فاکتورهای اجتماعی که این دستبند دارد به کاربر اجازه می دهد تا با دوستان خود وارد رقابت بشود و در ورزش های مختلف با هم رقابت کنند. Fuelband SE به طور محدود فقط از آی‌فون و برخی کامپیوترها پشتیبانی می کند و نسخه اندرویدی ندارد. قیمت آن نیز از ۱۲۹ پوند آغاز می شود.

راهنمای خرید ساعت هوشمند و  گجت تناسب اندام


Misfit Shine

دستگاه های دنبال کننده تمرینات تناسب اندام کاربران باید عمر باتری بالا و میزان شارژدهی زیادی داشته باشند. Misfit Shine، می تواند حدود ۴ تا ۶ ماه استفاده را پاسخ‌گو باشد این دستگاه ضدآب و ضدضربه است و می توان آن را به هرکجای بدن وصل کرد. این دستگاه خواب کاربر را ردیابی و آنالیز می کند و از طریق بلوتوث اطلاعات خود را به آی‌فون یا گوشی اندرویدی می فرستد. قیمت دستگاه از ۷۵ پوند آغاز می شود.

راهنمای خرید ساعت هوشمند و  گجت تناسب اندام


Fitbit Flex

Flex، دستبندی است که حرکات و گام های کاربر را ردیابی و ذخیره می کند و از طریق بلوتوث اطلاعات خود را به آی‌فون، برخی گوشی های اندرویدی و کامپیوتر ارسال می کند. این دستبند در مقابل آب مقاوم است. در ضمن خواب کاربر را نیز موردبررسی قرار می دهد و با نمایشگر کوچک خود نشان می دهد تا چه اندازه به اهداف خود آن روز خود نزدیک هستید. قیمت این دستبند از ۷۵ پوند آغاز می شود.

راهنمای خرید ساعت هوشمند و  گجت تناسب اندام


Fitbit One

Fitbit One یکی از دقیق ترین و حساس ترین گجت های دنبال کننده برنامه های تناسب اندام است که همه قدم های کاربر و از پله بالا رفتن های او را می شمارد و می توان آن را به کمربند یا بند شلوار وصل کرد. یا آن را داخل جیب قرار داد. در ضمن، دستبندی از جنس نئوپرین (پلاستیک مقاوم در برابر گرما، چربی و نور) دارد که می توانید آن را به مچ دست خود ببندید. این گجت خواب کاربر را نیز ردیابی می کنند و همه اطلاعات لازم را از طریق بلوتوث به آی‌فون، برخی گوشی های اندرویدی و کامپیوتر مخابره می کند. قیمت این دستگاه از ۷۵ پوند آغاز می شود.

راهنمای خرید ساعت هوشمند و  گجت تناسب اندام


Withings Pulse

Withings نام کمپانی فرانسوی است که در حوزه فناوری و تله‌کام فعال است. Pulse که محصول این کمپانی است در واقع نوعی ردیاب تناسب اندام است که به کمربند وصل می شود یا داخل جیب قرار می گیرد. این گجت می تواند تپش قلب و میزان خواب  کاربر را اندازه گیری کند و اطلاعات به دست آمده را از طریق بلوتوث برای گوشی های هوشمند آی‌فون و برخی از اندرویدی ها مخابره کند.

راهنمای خرید ساعت هوشمند و  گجت تناسب اندام


Jawbone UP

از دیگر دستبندهای تناسب اندام باید به Jawbone UP اشاره کرد. این گجت از بلوتوث برای اتصال به اپلیکیشن های آی‌فون یا اندروید پرهیز می کند و از سوکت ۳.۵ میلی‌متری هدفون با آنها ارتباط برقرار می کند. در ضمن، این سوکت به عنوان شارژر نیز استفاده می شود. این گجت، خواب و قدم های کاربر را می شمارد. قیمت آن از ۹۵ پوند آغاز می شود.

راهنمای خرید ساعت هوشمند و  گجت تناسب اندام
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=12836

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x