تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

مهلت ثبت نام برای آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید ۲۱ دی به پایان می‌رسد

  • کد خبر : 12391
  • 18 دی 1392 - 11:44
مهلت ثبت نام برای آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید ۲۱ دی به پایان می‌رسد

مشاور عالی رئیس سازمان آموزش سنجش کشور از اتمام مهلت ثبت‌نام برای شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت برخی از کدرشته‌های تحصیلی آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید، در ۲۱ دی خبر داد.

حسین توکلی مشاور عالی رئیس‌ سازمان آموزش سنجش کشور ، در تکمیل خبر خود افزود: ثبت‌نام و انتخاب رشته برای شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت برخی از کدرشته‌های تحصیلی آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید، برای دانشگاه فنی و حرفه‌ای (آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای) و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی از روز دوشنبه ۱۶ دی ماه ۹۲ از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور آغاز و روز شنبه ۲۱ دی ماه به پایان می‌رسد.

توکلی تصریح کرد: داوطلبانی که در آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید برای دانشگاه فنی و حرفه‌ای (آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای) و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی سال ۹۲ ثبت نام و شرکت کرده اعم از حاضرین وغائبین و همچنین داوطلبانی که در آزمون مذکور ثبت‌ نام نکرده‌اند می‌توانند بر اساس اطلاعیه تکمیل ظرفیت بهمن ماه ۱۳۹۲ در برخی از کدرشته‌های تحصیلی دانشگاه فنی و حرفه‌ای (آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای)  ثبت نام و انتخاب رشته کنند.

وی در تکمیل سخنان قبلی خود اضافه کرد: البته در این رابطه گزینش در رشته‌ها مذکور بر اساس نمره آزمون و از بین شرکت‌کنندگان در آزمون صورت می‌گیرد و برای برخی از کد رشته‌های تحصیلی موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی که پذیرش در کدرشته‌های مربوط منحصرا بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کل دیپلم) صورت خواهد گرفت.

وی در خاتمه اظهار داشت: تا ساعت ۸ امروز چهارشنبه ۱۸ دی ماه ۹۲ تعداد دو هزار و ۴۹۷ داوطلب نسبت به ثبت‌نام و تکمیل فرم اینترنتی مربوط اقدام کرده‌اند.

 

 

 

 

 

 

 

خبرگزاری فارس

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=12391

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x