تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1

زیرساخت‌های فرهنگی مطابق جمعیت و ظرفیت البرز نیست

  • کد خبر : 12326
  • 18 دی 1392 - 10:09
زیرساخت‌های فرهنگی مطابق جمعیت و ظرفیت البرز نیست

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج از نبود زیرساخت‌های فرهنگی منطبق با جمعیت و تشکیل استان البرز گلایه کرد.

به گزارشکمال مهر به نقل از پایگاه خبری شهرداری کرج، مصطفی رضاحسینی با بیان اینکه کار در حوزه فرهنگ در شهری همچون البرز که فاقد زیرساخت‌های مناسب است، بسیار دشوار است، اظهار داشت: حضور اقوام در این شهر و چندگانگی فرهنگی، در کنار نبود زیرساخت‌های مناسب، سبب شده است کار در این بخش با مشکلات فراوانی همراه باشد.

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج، اضافه کرد: متاسفانه به دلیل کمبود اعتبارات فرهنگی، فرهنگسراها و سالن‌های ورزشی شهر از کیفیت مناسبی برخوردار نیستند و نتوانستیم اعتبار مناسبی به این بخش‌ها تزریق کنیم.

وی با اشاره به خواست مقام معظم رهبری برای انجام مهندسی فرهنگی در کشور، تاکید کرد: بر این مبنا، به روز رسانی امکانات و اطلاعات فرهنگی شهر و شهروندان در اولویت اقدامات معاونت قرار دارد.

رضا حسینی از جمله این اقداماتی که به صورت جدی پیگیری می‌شود را آموزش فرهنگ شهروندی به شهروندان ذکر کرد.

این مسئول افزود: آموزش فرهنگ آپارتمان نشینی و شهروندی در فضاهای مختلف نظیر مدارس، ساختمان‌ها و مراکز درمانی و بیمارستانی طی سال گذشته و امسال در کرج با جدیت از سوی معاونت فرهنگی پیگیری می‌شود تا از این طریق، نخستین گام یعنی اصلاح نگرش و فرهنگ شهرنشینی را محقق کنیم.

رضاحسینی همچنین از ضرورت تهیه پیوست فرهنگی برای تمامی طرح‌های عمرانی به عنوان یکی دیگر از راهکارهای مهندسی فرهنگی در شهر یاد کرد.

وی ابراز امیدواری کرد: امید است در سال آتی با تخصیص اعتبارات مناسب به حوزه فرهنگ، بتوانیم خدمات شایسته‌تری را به شهروندان ارائه دهیم.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=12326

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x