تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

نام‌گذاری روز جمعه هفته وحدت، به نام روز جهانی حضرت محمد(ص)

  • کد خبر : 12606
  • 18 دی 1392 - 20:04
نام‌گذاری روز جمعه هفته وحدت، به نام روز جهانی حضرت محمد(ص)

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: روز جهانی حضرت محمد(ص) می‌تواند منشأ وحدت و انسجام هر چه بیشتر مذاهب اسلامی شود تا توطئه‌های گسترده و تفرقه‌افکنانه دشمن را که امروز با بمب‌گذاری‌ها، ترورها و جنایات مختلف شاهد آن هستیم، درهم بشکند.

 

خبرگزاری فارس: نام‌گذاری روز جمعه هفته وحدت، به نام روز جهانی حضرت محمد(ص)

به گزارش گروه سیاسی کمال مهر و به نقل از پایگاه اینترنتی بسیج؛ سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین در حاشیه یادواره سراسری پدران آسمانی جامعه پزشکی در جمع خبرنگاران گفت: روز جمعه واقع در هفته وحدت با نام روز جهانی حضرت محمد صلی الله علیه و آله نامگذاری شد.

سردار نقدی در ادامه تصریح کرد: از امسال شهرهای مختلف، روستاها و مساجد کشور شاهد برگزاری جشن های باشکوهی در بزرگداشت پیامبر عظیم الشان اسلام خواهند بود.

وی به ایام هفته وحدت اشاره نموده و افزود: با توجه به اینکه ولادت آن حضرت طبق روایات مذاهب اسلامی در دو روز ۱۲ و ۱۷ ربیع الاول نقل شده است، این روز می تواند منشأ وحدت و انسجام هر چه بیشتر مذاهب اسلامی گردد تا توطئه های گسترده و تفرقه افکنانه ی دشمن را که امروز با بمب گذاری ها، ترورها و جنایات مختلف شاهد آن هستیم در هم بشکند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین در پایان خاطرنشان کرد: انتظار می رود برادران ایمانی در کشورهای مختلف با پیوستن به این جشن، نقش خود را در تحکیم وحدت اسلامی هر چه بیشتر ایفا کنند.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=12606

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x