تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1

عضویت معاون ساماندهی امور جوانان در کمیته ملی مدیریت دگرگونی اجتماعی

  • کد خبر : 12385
  • 18 دی 1392 - 11:34
عضویت معاون ساماندهی امور جوانان در کمیته ملی مدیریت دگرگونی اجتماعی

با حکم دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو، معاون ساماندهی امور جوانان، عضو حقوقی دوره سوم کمیته ملی مدیریت دگرگونی اجتماعی شد.

به گزارش کمال مهر به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان؛ توسعه پایدار مدیریت شهری، مهاجرت های بین المللی، حفظ محیط زیست و رویارویی با چالش های تغییرات اقلیمی، مسئولیت های اجتماعی سازمان ها، حمایت از کودکان و زنان آسیب دیده، تاسیس بانک مشکلات اجتماعی و پیوند بین پژوهش و سیاستگذاری اجتماعی از جمله موضوعاتی است که در این کمیته مورد توجه ویژه قرار دارد.

براساس این گزارش، در حکم دکتر محمود گلزاری آمده است:
«کمیسیون ملی یونسکو، در راستای استراتژی جهانی یونسکو، برنامه مدیریت دگرگونی های اجتماعی را در دستور کار خود قرار داده و در چارچوب “کمیته ملی مدیریت دگرگونی اجتماعی” فعالیت می نماید. وظیفه این کمیته در چارچوب اولویت های جمهوری اسلامی ایران و پیشبرد برنامه های یونسکو در انجام مطالعات تطبیقی و بین رشته ای، ایجاد پیوند بین تحقیقات علوم اجتماعی با سیاستگذاری و تصمیم گیری های اجتماعی و برقراری ارتباط میان شبکه های موجود تحقیقات اجتماعی در سطوح ملی، منطقه ای و بین المللی است.
با توجه به سوابق و تجارب جنابعالی، به موجب این حکم از شما دعوت می شود، به عنوان عضو حقوقی دوره سوم کمیته ملی مذکور با کمیسیون همکاری نمایید. امید است با اتکال به خداوند متعال و با همکاری سایر اعضا در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.»

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=12385

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x