تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

البرز میزبان اولین همایش رسانه و انتظار

  • کد خبر : 12335
  • 18 دی 1392 - 10:37
البرز میزبان اولین همایش رسانه و انتظار

همزمان با سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج) و روز بسیج رسانه اولین همایش “رسانه منتظر ” در استان البرز برگزارمیگردد.

گروه استانی کمال مهر این همایش به همت بنیاد مهدویت و سازمان بسیج رسانه استان البرز برگزار خواهد شد.

سازمان بسیج رسانه استان البرز با صدور اطلاعیه ای عنوان کرد براساس روایت متعدد استان البرز بیشترین یاران امام عصر(ارواحنا له الفداء) در زمان ظهور را در خود جای داده است و این نقطه قوت مغفول مانده ای است که باید به آن تاکید و از وجود چنین موهبتی بهره مند شد.

دراین اطلاعیه آمده است : ازسوی دیگر استان تازه تاسیس البرز فاقد برند خاصی دربین استانهای صاحب جشنواره و …است ازهمین رو به پیشنهاد این سازمان و توافق صورت گرفته با بنیاد مهدویت اولین همایش رسانه وانتظار با عنوان ” رسانه منتظر” هفته آینده دراین استان برگزارخواهد شد تا ازاین طریق استان البرز درآینده ای نزدیک برند جشنواره “رسانه منتظر”را بخود اختصاص دهد.

همایش مذکور ، روز یکشنبه ۲۲دی ماه ساعت ۱۳:۳۰ باحضور اصحاب رسانه استان ، فعالان حوزه مهدویت و جمعی از مسوولین استان در محل تالار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز برگزار خواهدشد.

درهمایش مذکور علاوه بر برنامه های فرهنگی پیش بینی شده ، زمینه های ترویج فرهنگ انتظار در رسانه و نقش رسانه ها در حکومت امام عصر(عج) مورد بررسی و ارزیابی  قرار خواهد گرفت.

دراطلاعیه مذکور آمده است: این همایش اولین گام برای برگزاری جشنواره ملی و بین المللی “رسانه منتظر” خواهد بود وپس از برگزاری آن چگونگی تشکیل دبیرخانه دائمی و کارگروههای تخصصی باحضور اصحاب رسانه و فعالان مهدوی مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

سازمان بسیج رسانه استان البرز در اطلاعیه خود عنوان کرده است ،یکی از مهمترین دغدغه های این سازمان بستر سازی حضور ، بروز و مشارکت مردم در تولیدات رسانه ای است که گام اول در این هدف  باحضور فعالان مهدوی در این همایش برداشته خواهد شد.

درپایان این اطلاعیه آمده است همایش مذکور باهمکاری صداو سیمای استان البرز ،خانه مطبوعات و اداره فرهنگ وارشاد اسلامی کرج برگزاری میگردد.

منبع:روابط عمومی سپاه استان البرز

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=12335

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x