تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

طرح زمستانی امداد و نجات در محورهای مواصلاتی رباط کریم آغاز شد

  • کد خبر : 12020
  • 17 دی 1392 - 11:32
طرح زمستانی امداد و نجات در محورهای مواصلاتی رباط کریم آغاز شد

فرماندار رباط کریم از آغاز طرح زمستانی امداد و نجات در محورهای مواصلاتی این شهرستان از امروز خبر داد.

به گزارش کمال مهر، بیژن سلیمان‌پور صبح امروز در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان رباط کریم اظهار کرد: این طرح در جاده‌ها و اتوبان‌های اصلی و محورهای مواصلاتی مهم شهرستان رباط کریم اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده و با توجه به فرا رسیدن فصل سرما، اجرای این طرح یکی از اولویت‌های ما قرار گرفت.

سلیمان پور تأکید کرد: طرح زمستانی و پایگاه امداد و نجات در جاده‌ها و اتوبان‌های اصلی و محورهای مواصلاتی مهم شهرستان و با همکاری ادارات و مراکز مربوطه به ویژه راه و شهرسازی، راهور، پلیس راه، شهردار ی‌ها و هلال احمر اجرایی شده است.

فرماندار رباط کریم با بیان این که سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری رباط کریم و آتشنشانی شهرداری‌های نصیرشهر و پرند و … نیز اقدامات آموزشی خود را در قالب پوستر و دیگر اقلام تبلیغاتی به مردم آموزش داده‌اند، افزود: در این راستا کارشناسان با حضور در مدارس اقدامات ایمنی درباره استفاده از وسایل گرمایشی را انجام داده‌اند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فارس

وی یکی از مهمترین وظایف مسئولان را در دستگاه‌های مختلف ارائه خدمات به مردم دانست و گفت: باید تلاش خود را برای توسعه خدمات رسانی به مردم بیشتر کرده و زمینه‌های رضایتمندی مردم را فراهم کنیم.

سلیمان پور با بیان این که ۲۰ پایگاه امداد و نجات در محورهای مواصلاتی و درون شهری رباط کریم مستقر شده اند افزود: با استقرار این پایگاه‌ها و حضور نیروهای امدادگر خدمات امدادرسانی به مردم سریعتر انجام میشود.

به گفته وی این پایگاهها تجهیزات لازم از قبیل آمبولانس و امکانات امدادی را دارا هستند.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=12020

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x