تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

سرعت در لبیک به درخواست روحانی درباره آزادی نقد و بیان جای تحسین دارد/ به خفقان سازندگی عادت داریم

  • کد خبر : 12147
  • 17 دی 1392 - 19:20
سرعت در لبیک به درخواست روحانی درباره آزادی نقد و بیان جای تحسین دارد/ به خفقان سازندگی عادت داریم

نماینده مردم تهران با اشاره به توقیف هفته‌نامه یالثارات و تذکر به هفته‌نامه ۹دی و روزنامه وطن امروز، گفت: سرعت در لبیک به درخواست روحانی درباره آزادی نقد و بیان جای تحسین دارد.

 

خبرگزاری فارس: سرعت در لبیک به درخواست روحانی درباره آزادی نقد و بیان جای تحسین دارد/ به خفقان سازندگی عادت داریم

کمال مهر:مهرداد بذرپاش صاحب امتیاز روزنامه وطن امروز و نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به توقیف هفته‌نامه یالثارات و تذکر به هفته‌نامه۹دی و روزنامه وطن امروز، گفت: از یک طرف ریاست محترم جمهور از نقد آزادانه و تحمل بالای دولت نکاتی را در جمع استانداران فرمودند ولی نگذاشتند ایشان تا دفتر کار خود برگردد و سریع به پیام رئیس جمهور لبیک گفتند.

وی افزود: این چنین تبعیت از رئیس دولت توسط اعضای دولت در نوع خود بی نظیر است، امیدوارم برخی از رسانه‌ها که دین مردم را هدف قرار دادند و یا برخی که ولایت اهل بیت را زیر سوال بردند و حتی برخی دیگر که معیشت مردم را هدف گرفتند، دچار الطاف این عزیزان نشوند.

«البته ما به خفقان دولت سازندگی عادت کردیم از سیاست مشت آهنین در دستکش مخملی هم شنیده‌ایم که انشاالله سیاست این دولت آنگونه نباشد.»

به گزارش فارس، همزمان با گذشت دقایقی از کارت زرد مجلس به وزیر ارشاد، هفته نامه یالثارات توقیف و هفته‌نامه۹دی و روزنامه وطن امروز از هیئت نظارت بر مطبوعات تذکر گرفتند.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=12147

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x