تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
0

رأفت نظام به سران فتنه باعث سوء تفاهم نشود / مطهری در اظهارنظرهای خود تجدیدنظر کند

  • کد خبر : 11758
  • 16 دی 1392 - 12:24
رأفت نظام به سران فتنه باعث سوء تفاهم نشود / مطهری در اظهارنظرهای خود تجدیدنظر کند

عضو فراکسیون روحانیون مجلس گفت: نظام اسلامی با رأفت و سعه‌صدر با فتنه‌گران برخورد کرده اما این نباید موجب سوءتفاهم شود که برخی این چنین طلبکارانه از نظام بخواهند حرف‌هایشان را مطرح کند و مطهری باید هوشیار باشد و در اظهارنظرهای خود تجدیدنظر کند.

کمال مهر:”حجت‌السلام سید علی طاهری” نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس در واکنش به اظهارات اخیر “علی مطهری” مبنی بر رفع حصر سران فتنه اظهار داشت: اظهارات اخیر مطهری بیان نظر شخصی خودش بوده است.
وی افزود: برخی افراد گمان می‌کنند که می‌توانند بنا به اختیارات نمایندگی خود در همه مسائل کشور اظهارنظر کند، اما باید بدانند که این اظهارنظرها در چارچوب قانون باشد و اگر جایی احساس نقض قانون کردند، مستند ارائه کنند.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: نظام اسلامی با رأفت و سعه‌صدر با فتنه‌گران برخورد کرده اما این نباید موجب سوءتفاهم شود که برخی این چنین طلبکارانه از نظام بخواهند حرف‌هایشان را مطرح کند.

وی افزود: بعد از انتخابات ریاست جمهوری امسال، برخی تصور کردند که حالا دوران کسانی که در فتنه از طرف مردم کنار گذاشته شده‌اند، به پایان رسیده است و مجددا باید خودی نشان دهند.

طاهری تصریح کرد: امسال در ۹ دی شاهد حضور گسترده مردم بودیم که آنها تقاضا داشتند که فتنه‌گران باید محاکمه شوند.

نماینده مردم گرگان تاکید کرد: گمان می‌کنم آقای مطهری سوء برداشتی از اختیارات نمایندگی داشته، بالاخره دادستانی هم اعلام جرم کرد و طبعا وی باید در برابر اظهارات خود به دستگاه قضایی پاسخگو باشد.

این نماینده مجلس با اشاره به حمایت برخی سران فتنه (تاج زاده) از اظهارات مطهری گفت: به نظر می‌آید اگر یک شاهد برای شاد کردن دل دشمنان از اظهارات مطهری وجود داشته باشد حمایت امثال تاج‌زاده است.

وی ادامه داد: تاج‌زاده کسی است که خودش در جلسه خصوصی اعلام می‌کند که تقلب به هیچ وجه انجام نشده اما یادش رفته که با بهانه تقلب در انتخابات چه بلایی سر کشور، چه ناامنی و چه آبی به آسیاب دشمن ریخت و حال طبیعی است که از حرف‌های مطهری خوشحال شود.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی در پایان خاطرنشان کرد: مطهری باید هوشیار باشد و در اظهارنظرهای خود تجدیدنظر کند.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=11758

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x