تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

کودک نوپا زیر شکنجه والدینش جان داد+ عکس

  • کد خبر : 11557
  • 15 دی 1392 - 11:31
کودک نوپا زیر شکنجه والدینش جان داد+ عکس

به گزارش پلیس : کودک دو ساله در شکنجه گاه ناپدری خود و مادر بی رحمش در پی ضرب و شتم های بی امان آنان در جورجیا به قتل رسید.

 

 

 

به گزارش خبرنگار اجتماعی کمال مهر به نقل از اسوشیتد پرس، الیزابت کالوو ۲۱، آدم گاربر ۲۵ ساله هردو با اتهام به قتل کودک نوپا آیدن کالوو دستگیر شدند.

بر اساس اسناد پزشکی پس از کشف جسد آیدن کالوو: بر روی بدن کودک آثار گاز گرفتگی،‌ ضرب و شتم، شکستگی استخوان و آسیب های مغزی دیگر درست یک روز قبل از کریسمس که منجر به مرگ وی شد تایید گردید.

جی ک اسمیت افسر پلیس در این باره گفت: کبودی های روی بدن کودک حاکی از تحمل رنج و عذاب بیش از حد توان وی بوده که در نهایت در یک حمله عصبی که منجر به تشنج می شود کودک در بیمارستان جان باخت.

به گزارش این خبرگزاری چند روز مانده به کریسمس الیزابت کالوو مادر آیدن در آخرین ضرب و شتم خود که منجر به بیهوش شدن فرزندش می شود به عنوان ناشناس معرفی کردن خود فرزندش را در بیمارستان جورجیا بستری می کند.

پزشکان به آشفته بودن وی مشکوک شده و وی را با هماهنگی مامورین امنیتی بیمارستان دستگیر می کند.

در نهایت پس از چند روز جدال با مرگ آیدن دوساله یک روز قبل از کریسمس تسلیم مرگ شد.

پس از اعتراف مادر وی که برای رسیدن به ماده مخدر مصرفی خود حاضر به هرگونه همکاری با پلیس شده بود نامزد وی نیز در منزل مسکونی شان دستگیر شد.

به گزارش پلیس پس از تحقیقات پلیس الیزابت و آدم به دلیل سوء مصرف مواد مخدر قادر به کنترل رفتار خود نبوده و در مقابل گریه های کودک نو پا که ناشی از فرط گرسنگی بود او را تا حد مرگ مورد ضرب و شتم بی رحمانه قرار می دادند.

پلیس در بازرسی از منزل آنان و اتاق آیدن از خون آلود بودن دیوارها، تخت خواب، اسباب بازی های او و زمین خبر داد و به دلیل جلوگیری از سوء رفتارهای احتمالی خشونت آمیز از تهیه عکس توسط خبرنگاران از صحنه جرم شد.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=11557

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x