تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1

کلانشهر کرج قابلیت‌های بسیاری در زمینه جذب گردشگر دارد

  • کد خبر : 11437
  • 15 دی 1392 - 8:41
کلانشهر کرج قابلیت‌های بسیاری در زمینه جذب گردشگر دارد

نایب رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر کرج گفت: کلانشهر کرج قابلیت‌های بسیاری در زمینه جذب گردشگر دارد.

امیرحسام عباسی اظهار داشت: با توجه به اینکه کلانشهر کرج دارای ظرفیت‌های بسیاری در امر گردشگری است، بنابراین می‌توانیم با توسعه و برنامه‌ریزی‌های اساسی گام‌های خود را به سمت جذب گردشگر برداشته و در این مسیر بسیار موفق عمل کنیم.

وی ادامه داد: یکی از اقدامات بسیار مناسبی که برای جذب بهتر و بیشتر گردشگر در این کلانشهر هم اکنون در دست پیگیری است، تشکیل سازمان جذب گردشگر و سرمایه‌گذار در شهرداری کرج است.

نایب رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد: یکی از مناطقی که می‌تواند در جذب گردشگر بسیار موفق عمل کند منطقه ۱۱ کرج است چرا که این منطقه از مواهب طبیعی بسیاری برخوردار است که می‌توانیم با برنامه‌ریزی‌های مناسب از این طبیعت خدادادی به نحو احسن استفاده کرد.

این عضو شورای شهر کرج بر احداث مجموعه‌های بزرگ تفریحی به منظور جذب گردشگر تأکید کرد و متذکر شد: یکی از مهم‌ترین و مؤثرترین اقدامات در راستای جذب گردشگر و تأمین درآمد پایدار و توسعه شهر کرج احداث مجموعه‌های بزرگ تفریحی است.

عباسی در پایان ایجاد و احداث این مجموعه‌ها را منوط به همکاری دستگاه‌های مختلف دانست و یادآور شد: برای توسعه شهر و ارائه خدمات بیشتر به مردم باید همه دستگاه‌ها باهم تعامل داشته باشند و با همکاری روند ارائه خدمات به مردم را به خوبی پیش ببرند.

 

 

فارس

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=11437

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x