تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1

ایران در سال ۲۰۱۴ در میان «پر بازدیدترین» مقاصد گردشگری جهان

  • کد خبر : 11543
  • 15 دی 1392 - 11:20
ایران در سال ۲۰۱۴ در میان «پر بازدیدترین» مقاصد گردشگری جهان

فایننشال تایمز روز گذشته در گزارشی نوشت: ایران در صدر فهرست توریست‌ها و دست اندرکاران گردشگری جهان برای سال ۲۰۱۴ میلادی انتخاب شده است.

به گزارش سرویس بین‌ الملل کمال مهر،‌ با آغاز سال جدید میلادی یک نام در فهرست‌های مختلف، از فهرست روزنامه گاردین گرفته تا فهرست فاینشنال تایمز و دیلی تلگراف تکرار شده، آن هم ایران است.
فایننشال تایمز در ابتدا ادعا کرد : پس از پیروزی انقلاب در ایران شمار گردشگران خارجی که ایران را بعنوان مقصدی تفریحی انتخاب کردند، به شدت کاهش یافت. اما ممکن است ایران در سال ۲۰۱۴ در میان «پر بازدیدترین» مقاصد گردشگری جهان قرار گیرد.
مجله فایننشال تایمز از «نه»‌ دست اندرکار گردشگری خواسته مهمترین مقاصد گردشگری را برای سال ۲۰۱۴ میلادی انتخاب کنند که” ایران ” انتخاب اول بود.
این گزارش می‌افزاید: گردشگران برخی کشورها به زودی خواهند توانست بدون نیاز به ویزا به این کشور سفر کنند و برخی دیگر هم می‌توانند در بدو ورود ویزا بگیرند.
در ادامه این گزارش با اشاره به توصیه وزارت خارجه انگلیس نسبت به عدم سفر به ایران، که به دلیل باز نبودن سفارت این کشور در تهران ارائه شده، نوشته در صورتی که چنین هشدارهایی نیز پایان یابند، قطعا میزان سفرها به ایران، بیش از پیش افزایش می‌یابد.
وی اشاره کرد: سال ۲۰۱۴ از همین الان شش گروه برنامه ریزی شده و بیست سی نفر هم به صورت انفرادی. فکر می کنم آمار سیصد تا چهارصد درصد امسال بیشتر بشود.
انتهای پیام/
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=11543

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x