تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
0

مرگ تلخ یک خانواده تهیدست در مشهد

  • کد خبر : 11566
  • 15 دی 1392 - 11:37
مرگ تلخ یک خانواده تهیدست در مشهد

سرپرست ایستگاه‌های ۲۱ و ۲۹ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد از مرگ اعضای یک خانواده تهیدست به علت گازگرفتگی خبر داد.

 

کمال مهر: سرپرست ایستگاه‌های ۲۱ و ۲۹ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد از مرگ اعضای یک خانواده تهیدست به علت گازگرفتگی خبر داد.

ایوب خجسته در این باره گفت: به دنبال اعلام یک مورد حادثه گرفتگی در ساعت ۲۰ شنبه شب به آدرس بلوار خواجه ربیع خیابان ۲۲ بهمن، ستاد فرماندهی آتش‌نشانان ایستگاه ۲۹ را به محل حادثه اعزام کرد. پس از حضور آتش‌نشانان در محل، مشاهده شد که در یک واحد مسکونی حدود ۲۵ متری، سه عضو یک خانواده دچار گاز گرفتگی شده‌اند که به تایید عوامل اورژانس، جان خود را از دست داده‌اند.

سرپرست ایستگاه‌های ۲۱ و ۲۹ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد درباره چرایی وقوع این حادثه گفت: با توجه به اینکه رختخواب ساکنان این ساختمان پهن شده بود، به نظر می‌رسد مدت زمان طولانی از مرگ آنان گذشته باشد، اما علت وقوع این حادثه، استفاده از آبگرمکن دیواری بدون دودکش در داخل واحد و همچنین قرار دادن چراغ خوراک‌پزی به منظور گرم کردن فضا بود. مادر این خانواده که زنی ۶۵ ساله بود، در حمام جان خود را از دست داد. دو پسر بین ۲۵ تا ۳۰ ساله این زن نیز در رختخواب دچار گازگرفتگی شده بودند.

وی با اشاره به بسته بودن تمامی منافذ ورود و خروج هوا در این واحد، گفت: چنین اقداماتی قطعا حادثه‌ای مرگبار را به دنبال خواهد داشت.

به گفته سرپرست ایستگاه‌های ۲۱ و ۲۹ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، این خانواده از طریق جمع‌آوری ضایعات، امرار معاش کرده و شرایط مالی مناسبی نداشته‌اند.

خجسته اضافه کرد: عوامل آتش‌نشانی پس از تحویل اجساد به پزشکی قانونی، در حوالی ساعت ۱۰ به عملیات خود خاتمه دادند.

خبرگزاری ایسنا
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=11566

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x