تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1

پیوست‌های فرهنگی در اجرای پروژه‌های عمرانی کرج لحاظ شود

  • کد خبر : 11222
  • 14 دی 1392 - 12:04
پیوست‌های فرهنگی در اجرای پروژه‌های عمرانی کرج لحاظ شود

شهردار کرج گفت: برای اجرای پروژه‌های عمرانی در کلانشهر کرج یکی از مهم‌ترین اولویت‌ها استفاده از پیوست‌های فرهنگی است.

علی ترکاشوند اظهار داشت: توسعه پروژه‌های عمرانی در کلانشهر کرج از مهمترین برنامه‌های شهرداری است لذا برای این که بتوانیم جذابیت بیشتری را برای این پروژه‌ها ایجاد کنیم پیوست‌های فرهنگی را نیز در اجرای این پروژه‌ها لحاظ خواهیم کرد.

وی ادامه داد: در این راستا و براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده اجرای پروژه‌های عمرانی باید به گونه‌ای باشد که فرهنگ و آیتم‌های فرهنگی از جمله خروجی‌های مهم آن محسوب شود.

شهردار کرج گفت: در کنار اجرای پروژه‌های عمرانی می‌توانیم با لحاظ کردن پیوست‌های فرهنگی، این امر مهم را نیز در کلانشهر کرج با توسعه همراه کنیم لذا بر اساس یک برنامه‌ریزی مدون اجرای طرح‌های شهری در کرج با پیوست‌های مختلفی اعم از فرهنگی، عمرانی و شهری انجام می‌شود.

ترکاشوند تأکید کرد: برای این که بتوانیم در اجرای این طرح بزرگ موق‌تر عمل نماییم استفاده از نظرات کارشناسان فرهنگی و نخبگان در این مسیر بسیار ضروری محسوب می‌شود.

وی با بیان این که شورای شهر نیز باید در تحقق اهداف مورد نظر شهرداری را بیش از گذشته یاری دهد افزود: اهتمام و تلاش مجموعه مدیریت شهری بر توسعه خدمات رسانی به مردم است لذا  تعامل و همکاری دیگر دستگاه‌ها می‌تواند در تحقق این مهم بسیار موثر باشد.

شهردار کرج در ادامه سخنان خود یکی دیگر از مهمترین اقداماتی که باید در کلانشهر کرج را انجام داد را زیباسازی شهری عنوان کرد و افزود: کلانشهر کرج برای زیباتر شدن نیازمند اجرای طرح‌های زیباسازی است چرا که با اجرای این طرح‌ها می‌توانیم در شاداب سازی محیط شهری نیز موثر باشیم.

ترکاشوند ساخت شهری هنرمندانه با معیارهای فرهنگ اسلامی برای مدیریت شهری را از اهمیت بسیار بالایی ذکر و ادامه داد: با توجه به این که کلانشهر کرج روزانه شاهد ورود مسافران و گردشگران بسیاری است لذا این شهر توسط این دسته از افراد نیز مورد ارزیابی قرار می‌گیرد لذا لازم است تا با ارائه طرح‌های هنرمندانه چهره شهر زیباتر شود.

 

 

 

فارس

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=11222

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x