تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

ملت ایران باید همیشه آمادگی مقابله با فتنه دشمنان را داشته باشد

  • کد خبر : 11038
  • 14 دی 1392 - 9:10
ملت ایران باید همیشه آمادگی مقابله با فتنه دشمنان را داشته باشد

امام جمعه کرج گفت: ملت ایران باید همیشه آمادگی مقابله با فتنه دشمنان را داشته باشد.

 

به گزارش کمال مهر حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدمهدی حسینی همدانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرج ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوای الهی اظهار کرد: فتنه و توطئه دشمنان پایانی ندارد لذا ملت ایران باید همیشه آمادگی لازم برای مقابله با توطئه‌های دشمنان را داشته باشد.

وی ادامه داد: ملت ایران در فتنه سال ۸۸ نیز با هوشیاری و ولایتمداری موفق شدند دشمنان را از رسیدن به اهداف شومشان باز دارند و توطئه‌های آنان را خنثی کنند.

امام جمعه کرج با بیان اینکه فتنه دشمنان هیچگاه از بین نمی‌رود بلکه توسعه نیز می‌یابد، افزود: دشمنان همیشه در نظر دارند به این انقلاب ضربه وارد کنند و با نقشه‌های شوم خود قصد رسیدن به اهداف شومشان را دارند.

حسینی همدانی با بیان اینکه متأسفانه در این راه برخی افراد در داخل کشور ناخواسته با دشمن همسو شده و برای او فعالیت می‌کردند، افزود: بصیرت‌افزایی و آگاهی دادن به نسل امروز یکی از مهمترین وظایف مسئولان محسوب می‌شود.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به شروع برخی حرکات جدید از سوی دشمنان در کشور گفت: هرچند با انتخابات جدید فاصله داریم ولی در حال حاضر حرکاتی در کشور دیده می‌شود که باید حق و باطل را به خوبی از هم تشخیص دهیم.

امام جمعه کرج در بخشی دیگر از سخنان خود به سالروز پیام امام راحل(ره) به گورباچف اشاره کرد و بیان داشت: این نامه اشاره‌ای به توحید به خدا، عرفان، عالم ملکوت و حقایق عالم بقا و همچنین آینده شوروی داشت.

 

 

فارس

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=11038

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x