تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

دانشگاه‌ فرهنگیان در کنکور ۹۳ دانشجو می‌پذیرد/ اعلام جزئیات در دفترچه شماره ۲

  • کد خبر : 11137
  • 14 دی 1392 - 11:16
دانشگاه‌ فرهنگیان در کنکور ۹۳ دانشجو می‌پذیرد/ اعلام جزئیات در دفترچه شماره ۲

سرپرست دانشگاه فرهنگیان گفت: دانشگاه فرهنگیان در کنکور ۹۴ـ۹۳ دانشجو پذیرش خواهد کرد و جزئیات آن در دفترچه دوم کنکور اعلام خواهد شد.

محمود مهرمحمدی سرپرست دانشگاه فرهنگیان  درباره جذب دانشجو در کنکور سال آینده در دانشگاه فرهنگیان اظهار داشت: دانشگاه فرهنگیان در کنکور ۹۴ـ۹۳ دانشجو پذیرش خواهد کرد و جزئیات آن در دفترچه دوم کنکور اعلام خواهد شد.

* فعالیت ۱۱۰۰ نفر در دانشگاه فرهنگیان به عنوان کادر آموزشی

مهرمحمدی در زمینه ساماندهی اعضای هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان گفت: در دانشگاه فرهنگیان بالغ بر ۱۱۰۰ کادر آموزشی داریم که از مدرسین باسابقه مراکز تربیت معلم بوده و مشغول به خدمت هستند.

وی ادامه داد: تلاش‌مان بر این است که زمینه تبدیل وضعیت این تعداد مدرسان را به هیئت علمی فراهم کنیم؛ در این زمینه دانشگاه فرهنگیان مثل هر دانشگاهی باید از آیین‌نامه استخدامی اعضای هیئت علمی تبعیت کند که با رایزنی‌هایی که با مدیران وزارت علوم، تحقیقات و فناوری صورت می‌گیرد، تلاش می‌کنیم زمینه‌های لازم را فراهم کنیم تا در این راستا شرایط دانشگاه فرهنگیان به عنوان دانشگاهی که کادر آموزشی مأموریت ویژه تربیت معلم را دارند، لحاظ شود.

وی تأکید کرد: به هر میزان که موفق شویم مدیران وزارت علوم را متقاعد کنیم بیشتر خواهیم توانست ساماندهی کادر موجود آموزشی را به شکلی که مطلوب و مراد خودمان است، پیش ببریم؛ یعنی اینکه همه آنها را به هیئت علمی تبدیل کنیم.

*معاونت فرهنگی مکلف به تدوین پیش‌نویس فعالیت‌های فرهنگی شده است

سرپرست دانشگاه فرهنگیان درباره منشور فرهنگی و تربیتی برای دانشجویان و اساتید گفت: هنوز چنین منشوری تهیه نشده است و معاونت فرهنگی مکلف شده است پیش‌نویس منشور فعالیت‌های فرهنگی در دانشگاه فرهنگیان را تدوین کند.

وی ادامه داد: این موضوع در اولین جلسه شورای تخصصی معاونت فرهنگی در دستور کار قرار گرفت و سفارش تدوین آن مصوب اولین جلسه شورای تخصصی معاونت فرهنگی است.

*احتمال ایجاد رشته‌های جدید در سطح کارشناسی ارشد

سرپرست دانشگاه فرهنگیان درباره رشته‌های جدید اضافه کرد: احتمال دارد بعضی از رشته‌های مورد نیاز آموزش و پرورش در سطح کارشناسی ارشد برای توسعه حرفه‌ای کادر موجود وزارت آموزش و پرورش یعنی فرهنگیان مثل «مدیریت آموزشگاهی» و «تکنولوژی آموزشی» را بتوانیم دایر کنیم البته باید بتوانیم استانداردهای وزارت علوم را برای دایر کردن این رشته‌ها بگیریم.

وی ادامه داد: اگر موفق شویم این رشته‌ها را در سطح کارشناسی ارشد دایر خواهیم کرد و در غیر این صورت در سطح کارشناسی همان رشته‌های ۱۶گانه قبلی خواهد بود.

 

 

 

 

 

 

فارس

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=11137

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x