تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1

با جدیدترین شگفتی‌های تکنولوژی آشنا شوید + معرفی

  • کد خبر : 11394
  • 14 دی 1392 - 19:33
با جدیدترین شگفتی‌های تکنولوژی آشنا شوید + معرفی

نمایشگاه کالاهای الکترونیکی موسوم به CES تا سه روز دیگر با رونمایی محصولات الکترونیکی بی نظیر در لاس وگاس آغاز بکار می کند.

 

 

 

به گزارش کمال مهر،نمایشگاه کالاهای الکترونیکی CES 2014 تا سه روز دیگر در لاس وگاس آمریکا آغاز بکار می کند.در این گزارش بخش های فعال در نمایشگاه  CES 2014 را به اختصار بیان می کنیم.

بخش اتومبیل :
مساحت قسمت اتومبیل نمایشگاه CES 2014 نسبت به سال گذشته افزایش ۲۵ درصد داشته است.بسیاری از شرکت ها تلاش دارند تا خودروهای کم مصرف و محصولات الکترونیکی خود را در طی این نمایشگاه به مشتریان نشان دهند.
پیش بینی می شود تا گوگل و آئودی محصول مشترکی را در این بخش رونمایی کنند.
بخش دوربین ها :
سیاست کلی شرکت ها در CES 2014 برای رونمایی دوربین های دیجیتال با قیمت کم و کارایی بالا می باشد.در این بخش از نمایشگاه شما می توانید دوربین های دیجیتال با سیستم عامل محبوب اندروید و قابلیت هایی همچون اتصال به شبکه های Wi-Fi را مشاهده کنید.
سونی در این قسمت با نمایش دوربین های فیلم برداری با کیفیت فوق اچ دی یا همان ۴K خودنمایی خواهد کرد.
 
 
کنسول های بازی :
 
در بخش کنسول های بازی محصول خارق العاده جدیدی را نمی بینیم.اما شرکت هایی که تازه به این عرصه پا گذاشته اند قصد دارند محصولات جدیدی را رونمایی کنند.البته خبرهایی مبنی بر رونمایی کنسول های جدید بازی و لوازم الکترونیکی که با هدف بازی کردن ساخته شده اند شنیده شده است.
 
 
سینمای خانگی :
در بخش سینمای خانگی شاهد حضور قدرتمند تلویزیون های فوق اچ دی یا همان ۴K خواهیم بود.سونی و ال جی و سامسونگ هرکدام در گوشه ای از این قسمت نمایشگاه خودنمایی می کنند.مهمترین سیاست این بخش رونمایی تلویزیون هایی با کیفیت بهتر و قیمت پایین تر می باشد.
همچنین تلویزیون های OLED منحنی در این قسمت خودنمایی می کنند.
لپ تاپ ها :
تمام شنیده ها از قسمت لپ تاپ به اینجا ختم می شود که باید منتظر محصولاتی با طراحی جدید و سخت افزارهای بهتر باشیم.بی شک محصولات قدیمی که برای مثال هنوز پردازنده نسل چهار کم مصرف و پرقدرت هاسول روی آن ها نصب نشده جایی در این نمایشگاه ندارند.
نوت بوک های هیبرید و اولترا بوک ها نیز در این بخش خودنمایی خواهند کرد.
تلفن همراه و تبلت :
در بخش تلفن همراه طیف گسترده ای از محصولات را خواهیم دید.از محصولات ارزان قیمت تا محصولاتی با قیمت های نجومی.سونی با Z1 مینی و ال جی با جی دو مینی در حال آماده کردن غرفه خود می باشند.
در قسمت سخت افزار تلفن های همراه شاهد رونمایی حافظه های رم DDR5 و پردازنده های ۶۴ بیتی مانند اگزینوس و پردازنده گرافیکی Tegra 5 شرکت Nvidia هستیم.
قسمت تبلت ها با یک شگفتی جدید روبه رو خواهد بود و آن هم رونمایی تبلت هایی است که دارای نمایشگر با رزولوشن فوق اچ دی یا همان ۴K  هستند.
البته تا چه محصولاتی در این نمایشگاه رونمایی شوند هنوز اطلاعات کاملی در دسترس نیست.اما اورژانس IT تلاش می کند تا اخبار این رخداد تکنولوژی را پوشش دهد.
ترجمه از علیرضا شیرزاد
 


۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=11394

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x