تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1

دیدار استاندار البرز با جانباز و آزاده مسیحی در فردیس+تصاویر

  • کد خبر : 11283
  • 14 دی 1392 - 12:48
دیدار استاندار البرز با جانباز و آزاده مسیحی در فردیس+تصاویر

به مناسبت سال نو میلادی،استاندارالبرز و فرماندار شهرستان فردیس با خانواده های دو تن از جانبازان آزاده مسیحی دوران دفاع مقدس در شهرستان فردیس دیدار کردند.

گروه استانی کمال مهر: مهندس سید طاهر طاهری استاندارالبرز در این خصوص گفت : شما عزیزان در هشت سال دفاع مقدس در دوران جنگ تحمیلی رشادتهایی از خود بجای گذاشتید و در دوران اسارت متحمل انواع شکنجه ها بودید که امروزاسوه مقاومت و ایثارهستید .
مهرور فرماندار محبوب شهرستان فردیس در مورد این دیدار گفت : این بازدید به مناسبت دیدار از خانواده های شهدا جانبازان و آزاده ها می باشد که به عنایت استاندار البرز و فرمانداری شهرستان فردیس برگزار شد.
مهروردر این بازدید از استاندار البرز و همراهانشان و  مدیر کل بنیاد شهید استان البرز و  همراهانشان قدر دانی کرد.
ایشان در ادامه افزودند: دیدار از این عزیزان جانباز آزاده موجب دلگرمی ، امید و نشاط آنان می شود تا بدانند که فراموش نشده اند ومردم هرگز جانفشانی های این عزیزان را فراموش نخواهند کرد.
 لنارد خاریله که رئیس انجمن آشوریان در شهرستان فردیس است و میلیس ابرام گلپاشین این دو جانباز و آزاده دفاع مقدس دراین دیدارگفتند: درراستای حفظ حرمت و ارزشهای دینی میان ادیان مختلف امسال اقلیت های مذهبی ساکن استان البرز و شهرستان فردیس به خاطر تقارن سال نو میلادی با شهادت امام حسین (ع) و ایام سوگواری محرم و صفر از برپایی هر آیینی در منطقه خودداری کردند.
منبع: فردیسان
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=11283

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x