تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

ارتقای سطح کمی جمعیت هلال‌احمر ملارد ضروری است

  • کد خبر : 11286
  • 14 دی 1392 - 12:52
ارتقای سطح کمی جمعیت هلال‌احمر ملارد ضروری است

سرپرست فرمانداری شهرستان ملارد بر ارتقای سطح کیفی و کمی ارائه خدمات جمعیت هلال‌احمر این شهرستان تأکید کرد.

داود کرمی  اظهار کرد: ارتقای سطح خدمات هلال احمر در این شهرستان یکی از مهمترین مسائلی است که باید بیش از پیش به آن توجه ویژه و اساسی شود.

وی ادامه داد: با توجه به این که این جمعیت یکی از مهمترین نهادهای خدمات رسان در حوادث است لذا باید تدابیر اساسی برای توسعه توان آن انجام شود.

سرپرست فرمانداری ملارد با بیان این که این نهاد باید بتواند با جذب بیشتر نیروهای جوان و همچنین تأمین امکانات زمینه توسعه خدمات رسانی بیشتر به مردم را در مواقع ضروری فراهم کند افزود: جمعیت هلال احمر ملارد قابلیت‌های فراوانی برای توسعه دارد لذا با کمی توجه بیشتر به این مجموعه و اختصاص اعتبارات می‌توانیم زمینه استفاده از پتانسیل‌های موجود را فراهم کنیم.

کرمی خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین مشکلات جمعیت هلال احمر این شهرستان دور بودن این مرکز با شهرهای ملارد و صفادشت است.

وی خاطرنشان کرد: این در حالی است که اگر حوادث طبیعی رخ بدهد به دلیل مسافت‌های طولانی خدمات رسانی‌ها با مشکل مواجه خواهد شد.

کرمی با بیان این که جمعیت هلال احمر شهرستان ملارد در حال حاضر در پایگاه امداد جاده‌ای این جمعیت واقع در جاده چیتگر – چهارراه قبچاق مستقر است،‌ گفت: به علت دوری از شهرهای ملارد و صفادشت، کار جذب و آموزش داوطلبان نیز با مشکل رو به رو است.

 

 

*ساخت دو سوله انبار و نگهداری ملزومات امدادی

سرپرست فرمانداری ملارد در بخشی دیگری از سخنان خود با بیان این که هم اکنون ساخت دو سوله انبار و نگهداری ملزومات امدادی در کنار این پایگاه در دست ساخت است افزود: با تکمیل و بهره‌برداری این دو سوله می‌توانیم در مواقع لزوم از آنها استفاده کنیم.

کرمی نقش و جایگاه هلال احمر در مواقع بحرانی را مهم ارزیابی کرد و یادآور شد: در این راستا بهره‌گیری از نیروهای تحصیل‌کرده، آموزش دیده و همچنین تلاش برای جذب اعتبارات بیشتر برای ارتقای سطح کمی و کیفی خدمت‌رسانی توسط این جمعیت ضروری محسوب می‌شود.

وی عبور جاده ترانزیتی چیتگر از این شهرستان و جمعیت ۳۰۰ هزار نفری ساکن در شهرهای سرآسیاب و مارلیک این شهرستان را از دلایل ضرورت توانمندی جمعیت هلال احمر این شهرستان در مواقع بحرانی برشمرد .

 

 

 

 

 

 

 

 

فارس

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=11286

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x