تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
2

غرق شدن تعدادی از اعضای موسسه «نور معرفت کرج»در دریای مازندران+ اسامی

  • کد خبر : 29729
  • 12 تیر 1392 - 12:42
غرق شدن تعدادی از اعضای موسسه «نور معرفت کرج»در دریای مازندران+ اسامی

کمال مهر: یک منبع آگاه گفت: افراد غرق‌ شده جمعی از دانش آموزان کرجی بودند که در قالب یک اردوی ۸۰ نفره دانش‌ آموزی از کرج به استان مازندران عزیمت کرده و در منطقه ایزدشهر شهرستان نور، در ساحل شهرک پزشکان دچار حادثه شده اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«کمال مهر»؛یک منبع آگاه با اعلام این خبر اظهار داشت: افراد غرق‌ شده جمعی از دانش آموزان کرجی بودند که در قالب یک اردوی ۸۰ نفره دانش‌ آموزی از کرج به استان مازندران عزیمت کرده و در منطقه ایزدشهر شهرستان نور، در ساحل شهرک پزشکان دچار حادثه شده اند.

وی ادامه داد: ۳۰ عضو این گروه برای شنا به منطقه خارج از محدوده حفاظت شده دریا می روند و هنگامی که یکی از این افراد به دلیل آشنا نبودن به فن شنا در حال غرق ‌شدن بود، ۹ نفر دیگر برای نجات وی به داخل دریا می روند که از این بین متاسفانه شش تن غرق می شوند.
این منبع آگاه در ادامه گفت: اعزام ۳ نفر از این دانش آموزان از طریق هیئت “کبوتران حرم رضوی” واقع در حیدرآباد کرج با مسئولیت شیخ محمد کرد میهن و ۳ نفر از طلبه های جوان وابسته به موسسه “نور معرفت کرج” صورت گرفته است.
وی، گروه سنی شرکت‌ کنندگان در این اردو را ۱۶تا ۱۸ سال عنوان کرد.
اسامی غرق شده گان
میلاد شیرزاد ۲۴ ساله، رحیم زمانی ۱۶ ساله، حسن رنجبر آزاد ۱۶ ساله، حسین رنجبر آزاد ۱۶ ساله، محمد قربانی ۱۷ ساله و رضا پاشایی از قربانیان این حادثه هستند که اجساد دو تن از قربانیان یعنی رضا پاشایی وحسین رنجبر آزاد هنوز یافت نشده است.
همچنین در این گزارش آمده است حمید غفار نژاد، یاشار معینیان، احسان غلامی و امید تاجیک نیز از مصدومان حادثه مذکور هستند.
شایان ذکر است اجساد دو نفر از فوتی‌ ها از طریق اورژانس ۱۱۵ و یک نفر توسط مرکز امداد و نجات هلال احمر و یک نفر نیز توسط موج آب به ساحل آورده شد.
رئیس مرکز اورژانس ۱۱۵ مازندران زمان وقوع این حادثه را ساعت ۱۷ و ۱۵ دقیقه دیروز عنوان کرد و تصریح کرد: تلاش برای یافتن اجساد دو قربانی دیگر این حادثه ادامه دارد.

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=29729

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
1
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x