تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

آدمکش آمریکایی جان بازیگر هالیوود را به خطر انداخت+عکس

  • کد خبر : 200113
  • 13 شهریور 1396 - 9:14
آدمکش آمریکایی جان بازیگر هالیوود را به خطر انداخت+عکس

فیلم سینمایی “آدمکش امریکایی” به کارگردانی “مایکل کاستا” از ۱۵ سپتامبر ۲۰۱۷ اکران بین المللی خود را در سینماهای امریکای شمالی آغاز خواهد کرد.

به گزارش گروه وبگردی«کمال مهر»؛فیلم سینمایی “آدمکش آمریکایی” به کارگردانی “مایکل کاستا” از ۱۵ سپتامبر ۲۰۱۷ اکران بین المللی خود را در سینماهای امریکای شمالی آغاز خواهد کرد.

این فیلم روایتگر زندگی یک نینجای آمریکایی است که در یکی از ماموریت‌های کشتار خود با مشکل روبرو شده و جان خود را به خطر می‌اندازد اما در کشتن هدف ناکام است.

آدمکش امریکایی

آدمکش امریکایی فیلمی اکشن و مهیج‌ کارگردانی شده توسط مایکل کاستا بر اساس داستانی به همین نام نوشته شده توسط وینس فلیناست.

دیلن اوبرایان، مایکل کیتون، سنا لیثن، اسکات ادکینز، سیدنی وایت و تیلور کیج‌ از جمله بازیگران اصلی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

آدمکش امریکایی

مایکل کیتون بازیگر برنده اسکار این روزها تجربه دوباره ای را با تیم برتون پشت سر می‌گذارد. با انتشار نخستین عکس از “تیم برتون” شروع فیلمبرداری فیلم سینمایی “دامبو” به طور رسمی اعلام شد.
تیم برتون
مایکل کیتون، ایوا گرین، دنی دِویتو و کالین فارل در پروژه جدید تیم برتون که “ارن کروگر” نوشتن آن را بر عهده دارد به ایفای نقش می‌پردازند.
مایکل کیتون که طی سالیان گذشته در نقش‌های متفاوتی به ایفای نقش پرداخته به تازگی به گروه بازیگران اثر جدید تیم برتون اضافه شده است. کیتون پیش از این با بازی در فیلم “مرد پرنده ای” قدرت بازیگری را تا آنجا به رخ کشید که برای این کاراکتر نامزد دریافت اسکار شد.
مایکل کیتون
مایکل کیتون سال جدید میلادی را با حضور در شش فیلم آغاز کرده و به تازگی فیلم سینمایی “موسس” را روی پرده سینما داشته است. البته این با استقبال خوبی از سوی مخاطبان روبرو نشد.

تیم برتون کارگردان سوررئال و فانتزی ساز سینمای هالیوود پس از تجربه خانم پرگینز که فروش بالایی را در گیشه سال گذشته به دست آورد حالا به دنبال بازسازی یکی از نوستالژیک‌ترین شخصیت‌های کارتونی رفته است.

منبع : میزان
انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=200113

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x